Tai tik tiek kad ryja mažiau, o šiaip tai totalus š, saabą reik benzininį jamt, bo tas 1,9 dyzelis viską gadina. Teko pasivažinėt kelis šimtus km su 9-3 08' 1.9 zyzelium, tai nu nafig kokia prasta garso izoliacija nuo variklio skyriaus, sakyčiau net už octaviją prasčiau. Greičių dėžė padaryta visiškai idijotiškai, nes jei vos vos riedi- pirmos šaibos neįjungsi niekaip, bet su antra užgęsi (aš ir pats sugebėjau kelis kartus pagest, mergiotė vairavo- tai visai prasikeikė), arba reik sankabą drožt ilgai, krč jei vos vos judi, tai reik išvis sustot ir kalt pirmą, kas atima laiko ir nu tikrai nekomfortiškai jautiesi taip dročindamasis. Dar prikolas buvo kad žiemą šaltą rytą kažkaip sunkokai kurdavosi, taip gan keistai sakyčiau. Kitas dalykas- nepatinko vidaus apdaila ir visos plastmasės, mašina nuvažiavus gal 60k buvo, bet jau bardačioko knopkė apsilupinėjus, kažkas panelėj pastoviai girgžda, stoge irgi kažkokie garsai. Mašina buvo firmai išnuomota, tai kaip supratau pirkta nauja Lietuvoj, aišku nuomojamo daikto niekas negaili, tai čia gal dėl to taip.. Dar vienas dalykas- 9-3'čiam viduj vietos labai mažai, keturiese važiuot tai taip dar dar, bet apie 5 nėr ko ir svajot, toj pačioj minėtoj octavijoj daugiau, pvz kokiam c4- išvis daug palyginus. Nu pakaba tai taip lyg ir nieko, kietoka, bet ant kelio gerai stovi, nėr prie ko prikibt. Apskritai reiktų gal pažiūrėt kokį gerą benzininį su normalia komplektacija, gal ten medžiagos kokybiškesnės bus, nes tas tai visai nepatiko. > Saabinis 1.9 TidS komonreilas (nuo 2005 m) turi daugiau kilovatu ir ryja > maziau.