Tema: Re: kabliu elektros pajungimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-04-13 23:57:05
On 2012-04-13 22:26:46 +0300, Kurmis said:

> gal tam autoaliektrikui daugiau nebeskambink niekada.


O as tik pas ta elektrika ir vaziuociau. Nes :
1. pagal Eu standartus privaloma, kad perdegus posukiu lemputei veiktu 
gedimo indikacija prietaisu skydelyje.
2. Nezinia, kaip sureaguos auto elektronika i papildomas priekavos lemputes.
3. Esant netvarkingai priekabos instaliacijai, gali sudeginti auto 
elektronika, kuri biski pakainuos.
4. Ijungus priesrukini turi veikti priesrukinis tik priekaboje. Auto 
priesrukinis turi nedegti, nes kitaip jo atspindys nuo priekabos akina.
5. Ta pigi rozete su laidais (kainuojanti apie 30 lt) supus per 1-2 
metus. Man asmeniskai ji jau nekontaktavo sekanciais metais. Keitimas 
irgi darbas, kuris kainuoja. I kita auto jau dejau normalia rozete su 
normalia elektronika su pilnu pajungimu. Iki siol dziugina , viskas 
veikia.

Audrius K.
P.S. 200-300 lti yra dar labai pigu.  Man pilnas pajungimas 13 kontaktu 
rozetes kainavo apie 1100lt. Ir tai neskaitant to , jog mokejau tik uz 
4 val darbo, nors elektrikas dirbo apie 12 val. Elektronika ir laidu 
pynes buvo pirktos originalios is dilerio (grubiai rozete su 
elektronika apie 100-120 Eu (del to, kad prisijungtu per originalia 
fiske ir nereiktu pjaustyti laidu, ebejui nebuvo), pilnam pajungimui 
laidu pyne su relemis ir saugikliais dar apie 80 Eu (Ebejuj buvo gal 
apie 40 Eu, bet daugiau rupescio ir kad tokia pat ebejui (tinka 
uziversali), suzinojau tik gaves originala) , plius 4 val darbo po 90 
lt).  Lempu prijungimui pas mane buvo speciali fiske bagazineje, o 
pilnam pajungimui teko vesti 12 voltu itampos laidus nuo 
akumuliatoriaus. Del to teko ardyti slenksti, panele. Kadangi viska 
padare kulturingai, tai darbo ten buvo tikrai daug....



> visi kiti klausimai matau jau kaip ir atsakyti, telieka susijungti kas 
> kur priklauso.
> p.s. saugiklius gali tekti pasikeisti i galingesnius.