pirkau normalios firmos kabli, tai jame buvo visi reikiami tvirtinimo varztai - prisisukau pats. Nuo rozetes ejo fiskes - netoli kaires ir desines galines lempos buvo tokios pat fiskes (atjungi viena ir pajungi kita, atejusia nuo rozetes, kad veiktu auto lempa), viska sujungiau negalvodamas, nes kitaip pajungti ir negalejau - viskas veikia. Viena fiske liko laisva, pagal instrukcija tai kemperio akumo krovimas ir dar kazkas. Kadangi mano priekaba pasirode su kitokiu stepseliu, tai nusipirkau senukuose rozete uz 7 Lt, perjungiau ("1" laida su "1", "2" su "2" ir tt). Jau 4 metai, niekas neuzpuna, viskas veikia TA - tinka. Gal tas elektrikas norejo pajungti ir visokius "kemperio akumo" krovimus, tai cia ta kaina. "dzovanis" wrote in message news:jm8n70$kmb$1@trimpas.omnitel.net... Hi, nusipirkau kabli, uzsidejau.. beliko pajungti elektronine dali. Skambinausi autoelektrikui pasiteirauti kada apsiimtu ir likau gerokai nustebes kai jis pasake kad kablio elektros pajungimas gali kainuoti ~300-200 lt. Anot jo dedamos apsaugos ar kazkas panasiai, kad apsaugoti BSi nuo trumpo sujungimo ar pan. Snektelejau su kitu zmogum anot jo uztenka tiesiog uzspausti teisingai laidus ant posukiu ir t.t. ir kad neturetu buti problemu... Taip blaskausi, ar rizkuoti ir jungti paprastai ar reik papildomu reliu ir t.t. Juolab kai nueminejo kabli nuo kitos masinos, jokiu papildomu laidu ar eletronikos nepastebejau. Labai butu isgirsti zmoniu turinciu ar dedanciu kablius nuomones ir argumentus. Auto peugeot 307 headzbekas 2002 m. thnx