Is Olandijos buvo parvestas Chrysler Voyager, ten jis buvo krovininis. Vietoj galiniu soniniu stiklu buvo sudetas stiklo plastikas, uz vairuotojo sedynes istatya pertvara. Lietuvoje sudejome stiklus, isememe pertvara, suradome sedynes keleiviams. Registruojant kaip lengvaja nebuvo jokiu sunkumu, jokiu sertifikatu. Visa tai buvo prie kokius 3-4 metus. Ar olandiskuose dokumentuose buvo irasytas koks nors kodas pagal kuri Regitra galejo suprasti, jog tai krovininis nezinau. Bet Olandijoje jis tikrai buvo kaip krovininis. Tai tiek. "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message news:jmkd4g$24c$1@trimpas.omnitel.net... > taip, galima. auto perdarai pagal gamyklos standartus kaip lengvoji kad > butu, tada susirenki sertifikatus, turetum tilpti i 1000-2000 Lt ir tada > daraisi ekspertize, vel apie 700-1500 Lt, Tada eini registruoti. > > "Tomas D." parašė naujienų news:jmkbm7$135$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveiki, > apziuretas vienas 4x4 variantas (net ne visureigis, o suv'as), bet parejes > is Italijos, o ten ale del mokesciu registruotas kaip krovininis auto > (minejo kazka pagal kodus, lyg ne M1, o N1 ar kazkas tokio). Perekupas > musha > i krutine, kad yra kas uzsiima ir iseina prakisht regitroj kaip lengvaja. > Ar > kas zino kiek cia yra tiesos? Gal kas tokia procedura jau praejot? :-) > > Aciu. >