as kiek ironizavau,ir ironizuoju toliau- nu gi negali paneigt kad masina perdaryta megejiskai i keleivine ir nesudetos butinos oro pagalves sonuose, pirotecniniai sertifikuoti dirzu itempejai gale, o be ju vezt keleivius negalima... pamenu dar pries 5 metus, gal ir dabar leidzia vezt keleivius krovininio automobilio kebule, pakanka itvirtint kelias lentas- suolus. Ko tai pas mus sokineja i krastutinumus, tai leidzia akivaizdziai potencionaliai pavojinga keleiviu pervezima, tai reikalauja nebutinu saugumo priemoniu. As pvz nesuprantu kam reikalinga pagalve jei devi dirza, manau tai viens kita pakeiciancios sistemos, ralistai i kokias avarijas papuola ir isgyvena vien dirzu pagalba, o pagalves manau kaip tik tam skirtos, kad nereiktu dirzu, nes jei su dirzu papuoli avarijon is pagalves tik tiek naudos, kad savaite vaikstai raudonu veidu. -- vyt/ / "Tomas D." <mailsoc@[trint]gmail.com> wrote in message news:jmkhbv$5bm$1@trimpas.omnitel.net... > Nu pagal salona tai ne. Nelabai tiketina, kad jis butu visa salona > pakeites... Nuo visu kitu apziuretu jis nei vidum, nei isore nesiskiria. > > > "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message > news:jmkfed$3mp$1@trimpas.omnitel.net... >> nebutinai, gal but gamintojas pagal uzsakyma sustiprino pakaba, pasalino >> sedynes, dirzu tvirtinimo vietas, perekupas privirino bile kaip dirzo >> kabli, ikiso sedynes ir jau keleivine, visa tai gi patikrint reikia... >> juk tvarka ir istatymu laikymasis yra svarbiau uz zmogu ir jo poreikius. > >