"Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message news:jn5sdu$1bp$1@trimpas.omnitel.net... > Staska, cia ne tau asmeniskai buvo (cia tiesiog, kad vdrug neuzsigautum), > cia siap blia matau kasdien tokiu viska ismanaciu zmoniu, kurie > 4-litrinius dyzelius pas dede vasia remontinasi, paskui visiems aiskina, > kad masina hujova. > nzn nei siu opeliu, nei ju siu lygu, bet jei negali masinos suremontuot > normaliom kainom ir uz uzdirbama atlyginima - nx reikia. > beje garantija PRIVALOMA ne tik autodinoms ar siap oficialiems atstovams. Man nera ko uzsigaut, tokiu "krokodilu" niekad netvarkiau ir netvarkysiu. I garazus vaziuoja tie, kurie nori sutaupyt (sutiksi manau, kad garaze bus pigiau nei servise). Tarkim as, detales imu ten pat, kur ir dauguma servisu, uz detales galiu garantuot, nes jau nepirmi metai dedu tu paciu gamintoju, "naujienos" manes nedomina. NORS, pats saviskei ieskodamas Renault galvos tarpines, isbrokavau 4vnt Victor Reinz galvos tarpiniu - elementariai surudije ziedai, sandarinantys cilindru gilzes. O tarpiniu gamintojas bene rimciausias.. Dabar apie tema: niekas neduoda garantijos gilziuodamas toki 3.0D varikli, nes konstrukciskai ten liga - vaiksto visas blokas, todel gilzes islipa i virsu (originalios gilzes sutruksta, del to prasideda situ varikliu remontas). Norint tvirtos garantijos, reikia det nauja bloka, o tai kainuoja gausiai lyginant su masinos kaina, todel visi gilziuoja vietoj, ir tikisi, kad pasiseks arba masina parduoda. Tada nusipirkes suka galva, kaip cia pigiai suremontuot ir parduot..