Kadaise pries perkant Saab, domejausi ju varikliais, nemazai skaiciau visokiu saltiniu, ir kiek pamenu apie tas 3.0 Isuzu dyzelio konstrukcines problemas, jas issaukia variklio tepimo ir ausinimo sistemos darbo sutrikimai. Rekomendacijos paprastos: naudoti kokybiska variklio alyva, nuolat stebeti ir tiksliai palaikyti jos lygi, ir keisti dazniau nei reikalaujama. Na ir kreipti padidinta demesi ausinimo sistemos buklei. Kazkelintais metais Isuzu smarkiai modifikavo ta motora, ir pasalino "broka", bet iki tol Saab jau buvo jo atsisake. "padugne" <fake@fakeemail.com> parašė naujienų pranešime:136e8ad6c08.6352573985153336330@news.omnitel.net... > On Wed, 25 Apr 2012 07:24:28 +0200, Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote: >>nu tai gereičiausiai tuos 150kkm pratemps tas naujas blogas. >> >>Ir čia Signum'as, gal tame geriau gyvena tas variklis? > > Sajobuose neretai byredavo nenuvaziavus ir 50tkm. Ir apskritai, problema > ne kilometruose, bet perkaitime kas gali nutikt ir sekancia diena po > remonto. > > -- > kthxbai.