aje. ypač smagu kai kokie prabangūs hidrauliniai gauna oro ir paaiškėja, kad norint nuorint reikia specialių šlangų, specialaus švirkšto ir dar bbz ko. kur nors kalnuose. ir sėdi tada kieme liūdnas. o normalius vbreikus suparolint tikrai reikalų yra. o dar kai kainų skirtumą palaikai rankoj... visą gyvenimą su vbreikais, ir kalnuos ir po kalnais ir jokių skundų t "CodeC" wrote in message news:jnqo2u$fta$1@trimpas.omnitel.net... On 05/02/2012 10:28 AM, Dainiushas wrote: > bet tik mes čia apsikeitę vietomis :D tai kad ne. > > nafig reikia brangių ir kaprizingų stabdžių, jei tą darbą puikiai > atlieka paprasti ir pigūs? :) brangiu taip. kaprizingu - apsirikai. normalus hidrauliniai stabdziai tarnauja labai ilgai ir praktiskai be jokios prieziuros. ypac jei kalba apie normalu vazinejima o ne sporta. o ju reikia paprastam dalykui - jie veikia daug tiksliau, daug lengviau (vienu pirstu stabdai), nebijo purvo, negadina ratlankio, nereikia reguliuot, nebijo ratlankio musimo (kas neisvengiama pigiems). aptarnavimas irgi paprastesnis - kaladeles pakeist 1 min darbas ir poto nereik ten taikyt ir vargt su tarpeliu reguliavimu. bet cia kalba apie stabdzius, kuriu naujo komplekto kaina bent apie 700-800 Lt. ratai irgi atitinkami, nuo 600 Lt uz abu. pigesni taip, bus shudas ir geriau v-brake.