On 05/02/2012 11:01 AM, Signalizacija wrote: > Nu del ko negaliu naudot savo senuko start shosse tai del to kad padugniu > jam neturiu. visak kita liuks. > Antras klausima gal kartais tarpine reiaki pakeist ir niekas nebelus > dvirkoj? kodel nieks nesuluzho dviratyje, kurio naujo kaina ~6-7klt eiles, nors tarpine ta pati ir vaziavo su pastaruoju nepalyginamai agresyviau, nei su 'paprastu'? pvz nushokti nuo 1m aukscio laiptu sekcijos ar nuriedeti nuo keleto is eiles esanciu laiptu sekciju buvo tape normalia vaziavimo praktika, laiko taupymu. arba pvz be stopu nuo parodos kalno kaires puses shaligatvio, kai vietomis skrendi kokius 8-10 metru neliesdamas zemes. kai full'o pakaba dirba dugnais. nieks nesuluzho, nesulinko, nesubyrejo. nieko net reguliuot nereikejo. tik isvalyt ir sutept. o jei nera supratimo, kuo skiriasi pigios stebules, ratai, pedalai, zvaigzdes, vairo koloneles, tuo labiau remai nuo brangiu, tai nereik siulyt tarpine keist. pasidomek bent apie guoliu tipus, apie ju apsaugas, apie apvalumo klases, apie medziagas is ko jie padaryti. ir kiek kainuoja pvz geri guoliai. pvz pirmame turetam MTB galinio rato asi pakeitus nauja, uztekdavo pervaziuot per miesta be jokiu issipisinejimu, ir jinai jau budavo linkus, padejus ant stalo kokiu 0.5cm tarpas. islyginus ratlanki atlaikydavo kokius 100km. kasete galejai keist irgi kas koki 1kkm, nes issimaldavo guoliavietes, jinai pradedavo musti ir strigti. remo geometrija is esmes buvo bloga, nes galinis ratas niekad nestovejo tiesiai. v-brake reguliuodavau pries kiekviena vaziavima. nu ir taip galima rasyt iki begalybes, trosus keiciau irgi daznai. daug zmoniu tiesiog vazineja su visokiais kledarais ir nekreipia demesio, kad puse visu mazgu jau susideveje, arba net toriskai tiksliai nesuderinami net nauji.