Spakains wrote: > ...kol neįpis jam į šoną koks alkoholikas. O jei važiuotų su nauju ir > veikiančiom šoninėm oro pagalvėm, tai dar ir gyvas liktų ir gal net > smegenų sutrenkimo negautų. Taip, senuose auto ir plastmasės kokybiškos > būdavo, ir dažų sluoksnis, bet saugumas naujų didesnis. Galima pradėt > kabinėtis kad saugumas optimizuojamas tik testams praeit tam tikru > greičiu ir t.t., bet bendros tendencijos geros. Senų volgų kėbulai > praktiškai nesideformuodavo, visą smūgį gauna juzeris. Tai kaip geriau: > ar mašina sveika su lavonais viduj, ar neaiškios formos metalo krūva su > gyvais? > Nesutinku kad kuo daugiau avarijų, tuo daugiau ir žuvusiųjų- pasekmės > lengvesnės naujų auto avarijose. Gali pasitaikyt išimčių, bet tik tam > kad patvirtintų taisyklę. > Čia tik pasyvus saugumas, o kaip dėl aktyvaus? Galima vėl fleimint: ar > geriau trumpesnis stabdymo kelias be abs, ar valdymas? O pėsčiųjų saugumas? > Galima kelt į padanges senas technologijas ir kruopštumą, bet ir kainos > nepamirštam, kiekvienas išdirbimas ir medžiagos kainuoja. suprask, as nesu pries saugias masinas ir naujas technologijas. viskas ok, kai zmogus su galva atsiseda i saugia masina. tada saugumas padideja. bet kai atsiseda besmegenis, tai atvirksciai - sumazeja. nepriklausomai nuo masinos ir technologiju. ir statistika manau tai turetu atspindeti, jei tik tokia yra. > >> statistika....:) kokios masinos dazniausiai duzta?.... tose ir zmones >> zuva. >> o 'diedas' kaip vazinejo 20m. su senu golf ar bulka, taip ir vazines >> toliau. >> tikriausiai.