> Mokant premiuma tyrineti aptarnavimo subtilybiu apskritai nesinori :) as pvz nesuprantu dickio, su nauju x5 (na kad ir ne ish salono) parkiu ir nuolatiniu kovu su krastos servisu. as net serviso telefono nezinau -leksuse viskas tvarkoma per ta pati zmogu, kuris tau mashina ir pardave. > > Kas link vietinio bnv monopolisto tai apart kainu neturiu kuom skustis, > bent jau man to aptarnavimo ten netgi pernelyg daug. nesidomejau ar bmw turi ka nors panasaus i leksuso "eurocare assistance"? mol 24/7 numeris visoje europoje, atvaziavimas per valanda arba per "protinga laika", nemokama pagalba, 4* viesbutis jei tenka nakvoti, bilietai pasirinkta transporto priemone iki galutinio keliones tikslo jei automobilis negali testi keliones, etc? tiesa, naudojausi tik viena karta kol kas - kai kelte nuleido padanga, tai isvaziavus is kelto man kaip blondinei atvares bicas uzdejo tablete, davaziavom iki statoilo, paziurejo padanga, pripute ir vaziavau toliau. tiesiog buvo 10 vakaro, -15, o noro vaziuoti iki kauno su tablete nebuvo, klaipedoje 24h dirbancio padangu serviso 118 nezinojo, tai galvojau gaut viesbuti ir eit su jozhegu gert :) bet kad padanga tvarkoj pasirode (na bent jau iki kauno davaziuot)