Na gali būt. Bet yra ir kitas niuansas, tai jau minėtas komfortas. Yra du keturcilindriai kevalai, apynaujis C2 ir ubytas BMW. Spėk kaip vienam ir kitam jaučiasi variklis ir kodėl? On 2012.05.28 10:38, padugne wrote: > On Mon, 28 May 2012 10:18:21 +0300, Dainiushas wrote: > >> tu esi tikras dėl tos krūvos? Paskui dar žiūrėk sankaba atpingai. Ne >> toks kosTmosas ir gaunasi :) > > Tikrai, esu tikras. Automobilio kastu fone tai mega big dyl. Siais > laikais ten zhudomasi del centu ir centu daliu, pvz kaip iliustracija > galima prisimint plastikinius 4 golpo langu fiksatorius, shudelencijas uz > cento dalis kuriom suluzus langas ikrenta i dureles (juk pzdc koks fainas > nutikimas, turi remontuot cia ir dabar). > > Galiu lazintis, kad diskusija buvo mazdaug tokia (primena musu politikus): > > inzinierius: plastikas ilgai nelaikys > buhalteris: kiek tas "ilgai", irodyk? > inzinierius: (rodo 3d diagrama kur tarnavimo laikas priklauso nuo > vibraciju ir temperaturos). > buhalteris: tai neirodymas, viskas ce teoretiniai paistalai "kas butu > jeigu butu", imam plastika, ant fiksatoriaus susitaupo 0.045ct, keliai > siais laikais geri. > inzinierius: %$@!%#$#@ > > Tai toks smagratis kuris vienmasis kainuoja gal kokiu 30eur, o dvimasis > kokiu 60 ar daugiau jau yra pzdc koks big dyl. Tai jau klausimas > sprendziamas direktoriu lygyje po ilgu diskusiju ir visokiu variantu > nagrinejimo. >