kaip tik paranoiskiausias, kur ne zodzio teisybes. -- vyt/ / "pVytautas" <kfg@hhh.lt> wrote in message news:jpv5c6$9ud$1@trimpas.omnitel.net... > Turbut normaliausias atsakymas :) Sankabos gal taip greitai nereiks keisti > bet aciu uz paskatinima desiu kas priklauso. > > > On 2012.05.28 06:55, tranzoo wrote: >> sumokejes pigiau gausi papildomas vibracijas, kuriu tu gal ir nejausi, >> bet sumazes resursas granatu ir greiciu dezes. ypac kencia >> sinchronizatoriai. issimakaluos alkuninio rieboksliai. sankaba vel keisi >> po mazdaug 20-30kkm. >> >> -- >> T >> >> "pVytautas" <kfg@hhh.lt> wrote in message >> news:jpq3pj$19b$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na buvo diskusija del smagracio dvimasis ar vienmasis jei jau keisti >>> bet taip ir kazkokio atsakymo ar galutines nuomones nesusidariau. >>> Su keitimi i dvimasi viskas aisku gauta kaina ~ 1100Lt uz Sachs su >>> isminamu guoliu SKF. >>> Viskas butu gerai jei ne Juta su savo Nation kitu uz ~550 Lt + >>> isminamas guolis. >>> Dar tiesa tarpnis variantas Valeo uz 772Lt irgi vienmasis na bet >>> rikciausi tarp 1100Lt vs 550Lt Kaina dvigubai bet ka prarandu? >>> Atsiras papildomos vibracijos, padides variklio garsas, ne taip >>> svelniai sukabins, varikliui - dezei bus blogiau. Faktiskai man >>> asmeniskai reikia argumentu kodel tureciau 2x daugiau moketi. Ant kiek >>> tie pojuciai dideli. >>> Juta vinareiksmiskai uz savo National nes tipo vienmasis neuzmusamas >>> vs dvimasis pakeisiu ir pamirsiu o jau dvimasi tai reiks remontuoti ir >>> remontuoti. >>> >>> Dabartinis skleidzia garsus ir variklis turi tendencija pasitampyti. >>> >>> Pacientas Golf 4 74kw dyzelius. >>> >>> Aciu pasisakiusiems. >> >