o jei uzdeti ant 2.0 litro standartinio golfo abi pradzioje isvardintas padangas. ar tikrai tiki, kad JUNTAMAI pasijus skirtumas? :) VNO "Nitro" <nitro_nereikia_@centras.lt> wrote in message news:jq7q2r$1vq$1@trimpas.omnitel.net... > jei variklis 200kw - tada gal ir nepajustumem :) O uzdek tu tuos > kailiniuocio ratus ant smarto - jis net is vietos nepajudes. > > "VNO" parašė naujienų news:jq7oti$vrb$1@trimpas.omnitel.net... > > jus cia visa kose uzvirete :D > esme tokia, kad jei as padaryciau ekspeimenta ir pakaitaliociau ratus, kuriu > ausktis skirtusi 20 mm, tai nei vienas is jus tos dinamikos JUNTAMOS > nepajustume. > > nes kitu atveju kailiniuotis tieiog judetu kaip krauta fura su savo ratais. > > Bet kaip matau - rasytiilgus tekstus yra lengviau nei pagalvoti preis > rasant. > > > VNO > > > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:jq7mou$sln$1@trimpas.omnitel.net... >> Tiesą sakant, gali jos ir nejusti, bet tik tokiu atveju, jeigu pavarų >> dėžė - varijatorius. T.y. beveik nejusti, nes reik įvertint ir tai, kad >> ne vien padangos lanko ilgis pailgėja, bet ir paties rato masė, o sukamo >> rato masė ir automobilio bendra masė - tai ne tas pats. >> Žinoma, yra niuansų, jeigu vertinsi pvz 0-100 įsibėgėjimą, gali jis ir >> panašus būt, arba išimtinais atvejais netgi geresnis su didesnėm >> padangom, nes pvz su mechanine dėže su įprastais ratais reiktų perjungt >> 2 kartus pavaras, o su didesniais - tik vieną kartą, bet čia žaidimas >> grynai ant pavarų perjungimo greičio, o ne dinamikos. Realiai >> nagrinėjamu atveju (kai skirtumas 11%) su didesne padanga prie to paties >> greičio ir su ta pačia pavara akseleracija bus juntamai prastesnė. >> Vaikystėj neteko mopedais važinėt? Ypač gerai juntamas skirtumas su >> skirtingo dydžio žvaigždėm ant galinio rato - su didesne žvaigžde >> traukdavo žvėriškai, bet max greitis sumažėdavo juntamai. >> >>> jojo :D >>> >>> asbent nejauciu juntamos dinamikos :D >