Esme ne nuvaziuojamam kely ir lanko ilgiuose. Padideja rato spindulys ir sumazeja niutonai kuriais masina 'atsispiria' nuo kelio. Spindulys pasikeicia 5% tai tas pats, kas isidetum 5% 'ilgesne' greiciu deze, duotoju atveju vietoj pvz 3.5 pagrindines poros detum 3.325. Is vienos puses 'prastesne' dinamika is kitos puses 'mazesnes' sanaudos uzmiesty :) "spakainas" wrote in message news:jq7mou$sln$1@trimpas.omnitel.net... Tiesą sakant, gali jos ir nejusti, bet tik tokiu atveju, jeigu pavarų dėžė - varijatorius. T.y. beveik nejusti, nes reik įvertint ir tai, kad ne vien padangos lanko ilgis pailgėja, bet ir paties rato masė, o sukamo rato masė ir automobilio bendra masė - tai ne tas pats. Žinoma, yra niuansų, jeigu vertinsi pvz 0-100 įsibėgėjimą, gali jis ir panašus būt, arba išimtinais atvejais netgi geresnis su didesnėm padangom, nes pvz su mechanine dėže su įprastais ratais reiktų perjungt 2 kartus pavaras, o su didesniais - tik vieną kartą, bet čia žaidimas grynai ant pavarų perjungimo greičio, o ne dinamikos. Realiai nagrinėjamu atveju (kai skirtumas 11%) su didesne padanga prie to paties greičio ir su ta pačia pavara akseleracija bus juntamai prastesnė. Vaikystėj neteko mopedais važinėt? Ypač gerai juntamas skirtumas su skirtingo dydžio žvaigždėm ant galinio rato - su didesne žvaigžde traukdavo žvėriškai, bet max greitis sumažėdavo juntamai. > jojo :D > > asbent nejauciu juntamos dinamikos :D