nu visais atvejais variklis turi dirbt tolygiai, be pasaliniu garsu ir drebejimu, taip pat isleto ir staiga numynus gaza. tepalo spaudimas, (ijungus 5 begi is leto atleidinejant sankaba kol uzges, kada isiziebs tepalo lemupte, kuo veliau tuo geriau, tikrint karsta) ir kompresija- ijungus 5 begi pabandyt pastumdyt ar pavyks rankom pastumt keliese ar pastacius link pakalnes 5 begiu ar nerieda, jei labai stati nuokalne siek tiek gali riedet, bet turi po tolygaus laiko (kompresija skirtinguose cilindruose). baisus garsai gali but ir del periferijos, t.y nieko rimto, bet nebutinai pigiau, pvz bmw 525 tds dabar varikliui ''atrestauruot'' siurbly bus perpus pigiau nei patikimai sutvarkyt generatoriaus ''dirzelio'' itempima (naujomis detalemis, taip kaip priklauso ten 3 sct guoliai po 150 litu, ir amortizatorius su kojele uz 900 lt, savartynuose gyvu beveik nera, dar dirzas berods 60 litu) tad smulkmenos, ypac tokiam fiatui gali but neprotingai brangiai tvarkomos. Draugas po truputi paprekiauja senais grabais (nu nuo 300 iki 3000 litu), sako stebisi, kaip pirkejai visiskai nekreipia demesio i toki dalyka kaip dusle, jei ji perpuvus jos uz 50 litu nesutvarkysi ilgam, menesiui- dviem tiktai, ar i padangu, akumo stovi. -- vyt/ / vw kombi od. variant (Dizelis) vw golf II (Dizelis) "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.wgnl5lehtskzlc@tomas2... Sveiki, žinau, kad 100 kartų nagrinėta tema, bet ... Pirmą kartą gyvenime planuoju pirkti auto su dyzeliniu varikliu. Greičiausiai būtų kažkas iš Fiat'o 1,9JTD serijos. Į ką atkreipt dėmesį, kad žiauriai neišsidurčiau? Tomas