Bulkos taip daro ir šiaip, bet i senatve labiau, šarnyras įssizulina po bėgiu rankena ir 11, bet yra viena gudrybė, del ko dar labiau gali klibėt. Nuimk apdailas ir ten pati pavarų rankena įtvirtinta tokiu skardiniu žiedu kuris tiesiog užspaudžia plasmasiukus kad rankena šiaip vietoj stovėtu, tai tas žiedas kartais iššoka ir rankena laikosi tik ant tu plasmasiukų.. as kai ji užspaudžiau, tai beveik dvigubai mažiau laisvos eigos turėjo rankena, kai įjungtas bėgis. Teoriškai jei keist šarnyrą, turėtu sumazet klebetavimas.. ir.. nežinau kokios kitu nuomones, bet bulkoj bėgiai nesijungia skersai (tai yra tokia K raides formos trajektorija), juos reik tiksliai jungti (H raides formos jungimo trajektorija) Jei per stipriai grudi pavarą kai nesijungia, gali šarnyra truputi išmušt iš vietos, ir tada šiaip blogai jungsis, bet jį ten paklibinus ir suveržus viską, kiek apsitvarko > 1. Begiu rankena klebetuoja belekaip. Ijungus begi ji makaluojasi beveik > kaip kad butu laisvas. Paporinkit ka cia reik tvarkyt, ar imanoma ir kiek > mazdaug kastuoja. Pas mane ten išsisukę varžtai ne viena karta buvo, tai spėju liga.. > 4. Dabar ple lempute dabar keisdamas pamaciau kad vairuotojo puses pusasio > varztas issisukes, iskrist neleidzia tik ta apsaugina gofrine guma. pizdec > zodziu. Cia ne klausimas, cia pasiguodziau kad daug dar knistis reiks... > :P Pas mane 88metų, 1,9 variklis. > Kibiras - bulka, 87 metu, 1,8 varikliuku. Jei idomu, galiu pasidalint laužynu info, kur bulkai daliu randu..