shiaip tai geriausias lauzhynas yra Chemijos pr. 8 berods. Tuo labiau, kad naudojantis jo paslaugomis, apie daugeli "ligu" turbut net netektu suzhinot... :) "cD-r0m" <adomas.delete@gmail.com> wrote in message news:gvdrla$2c4$1@trimpas.omnitel.net... > Bulkos taip daro ir šiaip, bet i senatve labiau, šarnyras įssizulina po > bėgiu rankena ir 11, bet yra viena gudrybė, del ko dar labiau gali klibėt. > Nuimk apdailas ir ten pati pavarų rankena įtvirtinta tokiu skardiniu žiedu > kuris tiesiog užspaudžia plasmasiukus kad rankena šiaip vietoj stovėtu, > tai tas žiedas kartais iššoka ir rankena laikosi tik ant tu plasmasiukų.. > as kai ji užspaudžiau, tai beveik dvigubai mažiau laisvos eigos turėjo > rankena, kai įjungtas bėgis. Teoriškai jei keist šarnyrą, turėtu sumazet > klebetavimas.. ir.. nežinau kokios kitu nuomones, bet bulkoj bėgiai > nesijungia skersai (tai yra tokia K raides formos trajektorija), juos reik > tiksliai jungti (H raides formos jungimo trajektorija) Jei per stipriai > grudi pavarą kai nesijungia, gali šarnyra truputi išmušt iš vietos, ir > tada šiaip blogai jungsis, bet jį ten paklibinus ir suveržus viską, kiek > apsitvarko > >> 1. Begiu rankena klebetuoja belekaip. Ijungus begi ji makaluojasi beveik >> kaip kad butu laisvas. Paporinkit ka cia reik tvarkyt, ar imanoma ir kiek >> mazdaug kastuoja. > > Pas mane ten išsisukę varžtai ne viena karta buvo, tai spėju liga.. > >> 4. Dabar ple lempute dabar keisdamas pamaciau kad vairuotojo puses >> pusasio varztas issisukes, iskrist neleidzia tik ta apsaugina gofrine >> guma. pizdec zodziu. Cia ne klausimas, cia pasiguodziau kad daug dar >> knistis reiks... >> > > :P Pas mane 88metų, 1,9 variklis. >> Kibiras - bulka, 87 metu, 1,8 varikliuku. > > Jei idomu, galiu pasidalint laužynu info, kur bulkai daliu randu.. >