na ir ką tai keistum? 7m amžiaus automobilyje? :) On 2012.07.13 14:31, tas kuris virshija wrote: > Uztat nereikia duot masinos volodioms remontuoti. O jei su masina daug > numint zadi, tai kai kurias dalis profilaktiskai pasikeist tikrai > praverstu-negali zinoti, kur koks laidas nupus, zarna truks ar guma > issiners. Aisku, menesi tikrint meistru darbo gal nereiktu, bet po > remonto iskart isskleist sparnus irgi nepatarciau. > > On 07/13/2012 09:35 AM, padugne wrote: >> On Fri, 13 Jul 2012 07:55:52 +0300, DDD wrote: >> >>> Gal kas galėtų parekomenduoti kur nuvaryt mašiniuką patikrinimui. Rimtų >>> bėdų kaip ir nejaučiu, bet nusimato tolimesnė kelionė, tad noretusi >>> prapurtyt, jei kažką ras patvarkyti. >>> Auto Škoda Oktavia II 2005 metų, 1,6 mpi benzinas/dujos. >> >> Seip rimtas reikalas apmastymui: do not touch the running system. Nebent >> iki keliones dar turi koki menesi ir gali su patvarkyta pasivazinet koki >> tukstanti ar du ir "istestuot" rezultata. >> >> T.y. jei tiek laiko nera, tai del ramybes gali duot patikrint ar tikrai >> nera ko nors blogo. Jei tikrai blogai, tai ka jau padarysi, teks >> remontuot. Bet jei tik "naaaaa, cia gal butu neblogaaaaai", tai sakyciau >> kad geriau grizus is keliones. >> >> Pavyzdys is gyvenimo: mentui buvo pavargus lanksti mova tarp kelniu ir >> duslintuvo. Visai blogai nebuvo, bet jau atrode pavargus. Daviau tuo metu >> dar "gera varda" turejusiems A1 pakeist. Pakeite ir poros dienu >> isvaziavau. Po keliu simtu km radejo smirdet tepalu. Taip konkreciai. >> Pasirodo shiknarankiai sukiodami duslia prakirto vidines granatos guma, >> martyt panaudojo lauztuvui kaip atrama ar dar ka. Tepalas taskosi, tyksta >> ant karstos duslios, dega ir smirda. Granata irgi xzn kiek gyvens purve >> ir be tepalo. >> >> Zodziu pasvarstyk. >> > >