vienšeši hdi, 66kW. Absoliučiai nieko apart 4-ių ltr Total Quartz-9000 kas 15kkm. Ai, vieną žvakę pakeitėm šią vasarą. 30Lt. On 2012.07.31 19:19, Velnias wrote: > O koks variklis? > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:jv8vu2$7cb$1@trimpas.omnitel.net... >> '06m - kaip ir nieko baisiai blogo per 100kkm. Principe važiuoja pusė >> velnio, galinė pakaba tik bildanti by design. Laidai į bagažinės >> dangtį nusilankstė. Lemputės H7 kasmet perdega. Vairo stiprintuvo >> skystis buvo pradėjęs mažėt - bet viskas susitaisė nustojus sukt vairą >> iki atramos ir laikyt susuktą - šitas beje galioja visiems >> automobiliams su hidrauliniais vairo stiprintuvais. Gale sėdėt >> nepatogu suaugusiems, vietos mažai ir sėdynės tokios taburetės formos >> lengvai. Priekinis kapotas (liuminis)lygtai linkęs koroduot, čia gal >> kewlė pakomentuos, daugiau su korozija kaip ir viskas OK. Pakabos >> stabilizatoriaus ir vairo traukės karts nuo karto pasiprašo keitimo, >> bet kainuoja kapeikas, keičiasi lengvai. Klimos dantratukas kažkoks >> nusisukęs buvo, kainuoja pigiai, keit reikia pasikrapštyt. Kaip ir >> viskas. Tiesa, konkretus egzempliorius eksploatuojamas nuo 30kkm >> ridos, nuo 230kkm viskas gali atrodyt kitaip :) >> >> On 2012.07.31 17:22, Velnias wrote: >>> Vienai moteriskei sako labai grazus Citroen C4 3 duru - ar didelis >>> blogis? Gal nuo kazkuriu metu kokie nors bugai pataisyti ar panasiai? I >>> ka labiau atkreipti demesi perkant? Dyzeliai ten turbut tie tradiciniai >>> PSA 1.6 HDI - kas juose blogo nuo kokiu ridu atsitinka? Su rudim >>> problemu neturi? Aciu uz komentarus. >> >