px nx. darom tyrimą, ar čia jų resursas toks, ar viena silpnesnė pasitaikė. On 2012.08.01 00:46, [nemielas] wrote: > kitom žvakėm pinigo nepakako? :D > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jv914g$8as$1@trimpas.omnitel.net... >> vienšeši hdi, 66kW. Absoliučiai nieko apart 4-ių ltr Total Quartz-9000 >> kas 15kkm. Ai, vieną žvakę pakeitėm šią vasarą. 30Lt. >> >> On 2012.07.31 19:19, Velnias wrote: >>> O koks variklis? >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:jv8vu2$7cb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> '06m - kaip ir nieko baisiai blogo per 100kkm. Principe važiuoja pusė >>>> velnio, galinė pakaba tik bildanti by design. Laidai į bagažinės >>>> dangtį nusilankstė. Lemputės H7 kasmet perdega. Vairo stiprintuvo >>>> skystis buvo pradėjęs mažėt - bet viskas susitaisė nustojus sukt vairą >>>> iki atramos ir laikyt susuktą - šitas beje galioja visiems >>>> automobiliams su hidrauliniais vairo stiprintuvais. Gale sėdėt >>>> nepatogu suaugusiems, vietos mažai ir sėdynės tokios taburetės formos >>>> lengvai. Priekinis kapotas (liuminis)lygtai linkęs koroduot, čia gal >>>> kewlė pakomentuos, daugiau su korozija kaip ir viskas OK. Pakabos >>>> stabilizatoriaus ir vairo traukės karts nuo karto pasiprašo keitimo, >>>> bet kainuoja kapeikas, keičiasi lengvai. Klimos dantratukas kažkoks >>>> nusisukęs buvo, kainuoja pigiai, keit reikia pasikrapštyt. Kaip ir >>>> viskas. Tiesa, konkretus egzempliorius eksploatuojamas nuo 30kkm >>>> ridos, nuo 230kkm viskas gali atrodyt kitaip :) >>>> >>>> On 2012.07.31 17:22, Velnias wrote: >>>>> Vienai moteriskei sako labai grazus Citroen C4 3 duru - ar didelis >>>>> blogis? Gal nuo kazkuriu metu kokie nors bugai pataisyti ar panasiai? I >>>>> ka labiau atkreipti demesi perkant? Dyzeliai ten turbut tie tradiciniai >>>>> PSA 1.6 HDI - kas juose blogo nuo kokiu ridu atsitinka? Su rudim >>>>> problemu neturi? Aciu uz komentarus. >>>> >>>