Tema: Re: uzpyle duju
Autorius: Algirdas Zalgiris
Data: 2012-08-23 11:28:46
tas atvejis :) nei vienam is didzioju tinklu su dozavimais niekas nezaidzia,
ne tie laikai :)
o dozatoriu gedimu beabejo pasitaiko, bet tie gedimai beveik visada buna I +
besipilanciam.

"Arj"  wrote in message news:k13a5p$r8s$1@trimpas.omnitel.net...

itariu ne tas atvejis. O saip kazkada senai senai ir man buvo i 50 litru
baliona 55 litrus prisuke :)

"Algirdas Zalgiris" <algirdasnospam@zalgiris.eu> paraðë naujienø
praneðime:k139cj$qi9$1@trimpas.omnitel.net...