Tema: Re: uzpyle duju
Autorius: svyt
Data: 2012-08-23 15:21:36
o kaip tu zinosi tiksliai kad duju nebera? kiek pamenu draugas su
patrukciojancia dar apie 20-30 km nuvaziavo kazkada. 40-44 tai 10 proc, kai
kazkada bmw tikrinau sanaudas man gaudavosi arba 8 arba 10 tom paciom
salygom, t.y. 20 proc. pildavau pilna degalinej, vaziuodavau kol uzsidegdavo
lempute, ji degdavosi gana tiksliai tuo pat metu, su ja degancia visad
masina sustodavo nuvaziavusi 45-50 km mieste. ir tai, tik stebedavaus, kad
jei iseina sanaudos 8 kita karta butinai 10, poto vel 8, nebudavo 2x po 8
arba 2x po 10, tiesa kuro sanaudas matuodavau ne kaskart, nes kartais
vaziuodavau uzmiestin kur toliau, kartais pildavau ne pilna baka is karto
(nu nusipirkdavau kelias kanistras pigaus)
--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)