Pasikeisti galima viska, bet viskas ir kainuoja. Kai vos viena beda sutvarkius islenda kita, tai net rankos nekyla investuot I tokia auto. O kas liecia sankabos trosa, ten francuzu inzinieriams cernobilio premija uz jo montavima reiktu iteikt. Sankaba pati bedu nekele, tik kiek sunkiau spaudes, bet pats trosas is po kapoto I salona ateina "kampu" ir visa laika bruzinas, per ta vieta visad ir truksta. To troso itempimo mechanizmas isvis patyliu... Plastamsiniai dantratukai ant daigto kuri simtus kartu per diena su koja minkai... "Renookas" wrote in message news:k14rfv$7fb$1@trimpas.omnitel.net... tai zinai bet kuria masina reikia taisyti. visgi tai besidevintis mechanizmas. o del sankabos trosu tai reikejo snakaba pasikeisti o ne trosus... "Andr" parašė naujienų news:k12n3s$83f$1@trimpas.omnitel.net... R19 1.8 mechanine irgi buvo pirmoji. Sankabos trosa atsargini bagazinej veziodavaus, trukes buvo 2 kart, 2 kart buvo subyrejas to troso itempimo mechanizmas salia pedalo. Mire peciuko ventoliatorius, suluzo vairuotojo sedyne, prapuvo slenksciai. Pries parduodant kuro sanaudos buvo 2x didesnes nei turetu but. Rodydamas pirkejui kaip gerai vaziuoja renuske, ispaskutiniuju stengiaus neuzgesti. "kaiser" wrote in message news:k12ks8$59b$1@trimpas.omnitel.net... Pirmoji mašina irgi buvo R19 1.8 mech. Nusiskundimų didelių nebuvo. Be elektronikos "faršo", tai ir gedimų siaubingų kažkokių nepasitaikė. Tiesa, važiavau su ja gerus metus tik. 2012.08.22 14:51, spakainas rašė: > Aga, aš irgi pamenu kažkada pirmą auto kai pirkau (renault 19, 1.8 > automatas), tai draugai siūlė geriau bulką pirkt. Neklausiau, blin. > Pasimokiau, daugiau tokių klaidų nebedarau ;] > >> Audi siule? > -- kaiser