Jio, atstoinikas ishsprestu. Yra puikus gatavas ant mazdu dyzeliu (bent jau ant komprexiniu). Gal net perdarinet nereiktu jo, shlangas tik uzhmaut. "Pranelis" <nera@meilo.net> wrote in message news:k37ak3$nka$1@trimpas.omnitel.net... > Atgal pajungt neiseis. Cia variklis boxeris ir karteryje dideles slegio > pulsacijos del stumokliu darbo. Uzkimsus visa tepala nafik per salnykus > isvarys. > Reik kazkoki tepalo atstoinika alsuoklio zarnoj imontuot. > > "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message > news:k376fh$i5p$1@trimpas.omnitel.net... >> ble ... tai tu karterio alsuokli atgal i karteri pajunk :) >> >> "Pranelis" <nera@meilo.net> wrote in message >> news:k372cb$cij$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> >>> Vienam DYI projektui prireikė cilindrinės plieninės talpos. Talpos >>> gabaritai 50 - 80 mm skersmuo ant 50 - 80 mm aukščio, >>> Viena iš alternatyvų - sunaudotas kuro filtras. >>> Gla kas turit panašaus dydžio skarbonkę ar ką nors tokio. >>> Iš tikro tai man reikia karterio alsuoklio. Pagal dabartinę konstrukciją >>> karterio dujos tiesiai į oro filtrą žarnele paduodamos. Varikliui įšilus >>> pro alsuoklį labai dideli kiekiai alyvos šūko išeina ir važinėt patampa >>> nebeekonomiška. Išeiga apie 1-2 litrus 100 km. Pagrinde ant batų. >>> Pacientas - senas rusiškas dnepro variklis. >>> Bet kokie patarimai welcam. >>> >>> >>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >>> signature database 7486 (20120917) __________ >>> >>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >>> >>> http://www.eset.com >>> >>> >>> >> >> >