Sveiki, sugalvojau vakar pavazinet po gamta, Kruonio HAE apylinkes apziuret ir is niekur nieko pakilo apsukos vienu momentu iki max. Sankryza buvo, i veidrodeli del baltu dumu nepaziurejau, gaza paspaudziau keleta kartu ir pasileido vaziuot toliau kaip niekur nieko, tai tuo momentu padariau durna prielaida, kad strigo gazo pedalas. Dar pavaziavus apie puse km, pradejau spaust i ikalne ir ziuriu, kad variklis zviegt, apsuku rodykle lipa per red-line'a, per veidrodeli paziuriu - balti dumai, rakteli uzsukau - negesta, ikirtau 5ta pavara ir paleidziant sankaba uzgesinau. Is esmes dekavoju newsu kolektyvui uzh visai nesenai ishgvildenta shita tema, nes kitu atveju nebuciau zinojes kaip elgtis :-) Paziurejus tepalo lygio matuokle, tai tepalo sudege zemiau LOW ribos, bet visgi koks centimetras karteryje dar buvo likes. Prasukus tepalo uzpylimo kamsti dumelis ejo, tai aisku, kad dege normaliai... Matyt jei nespaudziant iki turbinos isisukimo, tai buciau gal vaziaves ir be tokiu pasekmiu, bet ikalnej perlipau 2.3-2.5k RPM ir isijungus turbai procesas prasidejo kaip ir nevaldomas. Tiesa, dar paziurejau duslintuva - iki galo tepalai nespejo daeit, tai arba as laiku spejau uzgesint, arba prineshe i kataliza, kuri jau greiciausiai turesiu lupt lauk? Nu o po to aisku seke smagus nuotykiai parsitempinejant masina, kai nei vairo, nei stabdziu stiprintuvai nevalit... :-) Taigi, gal kas papasakotu kas bus numire ir kiek +/- reik tiketis man tai atsistos? Turbina jau aisku, kad vsio, siulo pirkt ne naudota, o restauruot sena - ale gerai padaro ir garantijas duoda, o pas mane jos ir isemimas kaip ir dekingoj vietoj. Plius gal kas zinot, kas Kaune tokiais remontais apsiima? Aciu. Auto Sorento 2.5CRDI