nu va, būtum Tomo klausęs, prie 2krpm pavaras jungęs, šimtą metų dar būtų laikę :D šiaip tai po pirmo cirko reikėjo gesint ir temptis. turba, beje, nesijunginėja, sukasi visada ji. O dabar lupt žiūrėt, jei liko ką restauruot - tada galima bandyt :) On 2012.09.17 08:56, Tomas D.2 wrote: > Sveiki, > sugalvojau vakar pavazinet po gamta, Kruonio HAE apylinkes apziuret ir is > niekur nieko pakilo apsukos vienu momentu iki max. Sankryza buvo, i > veidrodeli del baltu dumu nepaziurejau, gaza paspaudziau keleta kartu ir > pasileido vaziuot toliau kaip niekur nieko, tai tuo momentu padariau durna > prielaida, kad strigo gazo pedalas. Dar pavaziavus apie puse km, pradejau > spaust i ikalne ir ziuriu, kad variklis zviegt, apsuku rodykle lipa per > red-line'a, per veidrodeli paziuriu - balti dumai, rakteli uzsukau - > negesta, ikirtau 5ta pavara ir paleidziant sankaba uzgesinau. Is esmes > dekavoju newsu kolektyvui uzh visai nesenai ishgvildenta shita tema, nes > kitu atveju nebuciau zinojes kaip elgtis :-) Paziurejus tepalo lygio > matuokle, tai tepalo sudege zemiau LOW ribos, bet visgi koks centimetras > karteryje dar buvo likes. Prasukus tepalo uzpylimo kamsti dumelis ejo, tai > aisku, kad dege normaliai... Matyt jei nespaudziant iki turbinos isisukimo, > tai buciau gal vaziaves ir be tokiu pasekmiu, bet ikalnej perlipau 2.3-2.5k > RPM ir isijungus turbai procesas prasidejo kaip ir nevaldomas. Tiesa, dar > paziurejau duslintuva - iki galo tepalai nespejo daeit, tai arba as laiku > spejau uzgesint, arba prineshe i kataliza, kuri jau greiciausiai turesiu > lupt lauk? Nu o po to aisku seke smagus nuotykiai parsitempinejant masina, > kai nei vairo, nei stabdziu stiprintuvai nevalit... :-) > > Taigi, gal kas papasakotu kas bus numire ir kiek +/- reik tiketis man tai > atsistos? Turbina jau aisku, kad vsio, siulo pirkt ne naudota, o restauruot > sena - ale gerai padaro ir garantijas duoda, o pas mane jos ir isemimas kaip > ir dekingoj vietoj. Plius gal kas zinot, kas Kaune tokiais remontais > apsiima? > > Aciu. > > Auto Sorento 2.5CRDI > >