Nu gi gerai, kodel jie startuojant apsipila dumu ir lieka veidrodyje tuomet? 2,5 tokio paties amzhiaus tdi - irgi. Kame reikalas? Nors shiaip tai ne tame esme, Lietuvoj miesto rezhimu to 2000 rpm visur pilnai uzhtenka. Tiems kam neuzhtenka, ramiai galima prisiut eile KET pazheidimu. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:k39d1l$gde$1@trimpas.omnitel.net... >o juokas tai tame, kad pas 66kW tdi, patį seniausią, 200NM@1900rpm. > > On 2012.09.18 11:54, Tomas wrote: >> Kiek NM bus prie 4000vrpm, 2x ispudingiau turbut? :) >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:k393h9$42u$1@trimpas.omnitel.net... >>> ne nu tai nu jo, 170NM prie 2000rpm yra ĮSPŪDINGAI :D >>> >>> On 2012.09.18 07:44, Tomas wrote: >>>> Hehe, pabandziau ant bajerio po tos diskusijos prie 3 krpm perjungt keleta kartu. Pasijauciau kaip koks pacukas ka tik nuo bendzo i dyzeli persedes, kuriam butina, kad "valintu". Bybi ten valina. O mieste ir su dviem krpm kol visu tdishkiu turbinos su savo varkshais turbo lagais pradeda begetis, bunu jau toli. >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:k36gpm$jub$1@trimpas.omnitel.net... >>>