Kiek NM bus prie 4000vrpm, 2x ispudingiau turbut? :) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:k393h9$42u$1@trimpas.omnitel.net... > ne nu tai nu jo, 170NM prie 2000rpm yra ĮSPŪDINGAI :D > > On 2012.09.18 07:44, Tomas wrote: >> Hehe, pabandziau ant bajerio po tos diskusijos prie 3 krpm perjungt keleta kartu. Pasijauciau kaip koks pacukas ka tik nuo bendzo i dyzeli persedes, kuriam butina, kad "valintu". Bybi ten valina. O mieste ir su dviem krpm kol visu tdishkiu turbinos su savo varkshais turbo lagais pradeda begetis, bunu jau toli. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:k36gpm$jub$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu va, būtum Tomo klausęs, prie 2krpm pavaras jungęs, šimtą metų dar >>> būtų laikę :D >>> >>> šiaip tai po pirmo cirko reikėjo gesint ir temptis. turba, beje, >>> nesijunginėja, sukasi visada ji. O dabar lupt žiūrėt, jei liko ką >>> restauruot - tada galima bandyt :) >>> >>> On 2012.09.17 08:56, Tomas D.2 wrote: >>>> Sveiki, >>>> sugalvojau vakar pavazinet po gamta, Kruonio HAE apylinkes apziuret ir is >>>> niekur nieko pakilo apsukos vienu momentu iki max. Sankryza buvo, i >>>> veidrodeli del baltu dumu nepaziurejau, gaza paspaudziau keleta kartu ir >>>> pasileido vaziuot toliau kaip niekur nieko, tai tuo momentu padariau durna >>>> prielaida, kad strigo gazo pedalas. Dar pavaziavus apie puse km, pradejau >>>> spaust i ikalne ir ziuriu, kad variklis zviegt, apsuku rodykle lipa per >>>> red-line'a, per veidrodeli paziuriu - balti dumai, rakteli uzsukau - >>>> negesta, ikirtau 5ta pavara ir paleidziant sankaba uzgesinau. Is esmes >>>> dekavoju newsu kolektyvui uzh visai nesenai ishgvildenta shita tema, nes >>>> kitu atveju nebuciau zinojes kaip elgtis :-) Paziurejus tepalo lygio >>>> matuokle, tai tepalo sudege zemiau LOW ribos, bet visgi koks centimetras >>>> karteryje dar buvo likes. Prasukus tepalo uzpylimo kamsti dumelis ejo, tai >>>> aisku, kad dege normaliai... Matyt jei nespaudziant iki turbinos isisukimo, >>>> tai buciau gal vaziaves ir be tokiu pasekmiu, bet ikalnej perlipau 2.3-2.5k >>>> RPM ir isijungus turbai procesas prasidejo kaip ir nevaldomas. Tiesa, dar >>>> paziurejau duslintuva - iki galo tepalai nespejo daeit, tai arba as laiku >>>> spejau uzgesint, arba prineshe i kataliza, kuri jau greiciausiai turesiu >>>> lupt lauk? Nu o po to aisku seke smagus nuotykiai parsitempinejant masina, >>>> kai nei vairo, nei stabdziu stiprintuvai nevalit... :-) >>>> >>>> Taigi, gal kas papasakotu kas bus numire ir kiek +/- reik tiketis man tai >>>> atsistos? Turbina jau aisku, kad vsio, siulo pirkt ne naudota, o restauruot >>>> sena - ale gerai padaro ir garantijas duoda, o pas mane jos ir isemimas kaip >>>> ir dekingoj vietoj. Plius gal kas zinot, kas Kaune tokiais remontais >>>> apsiima? >>>> >>>> Aciu. >>>> >>>> Auto Sorento 2.5CRDI >>>> >>>> >>> >> >