taip, teisingai, skirtingos patirties ir sugebejimu vairuotojams zenklu nepritaikysi, bet ir beprasmiu pilna pradedant ribojimais atkarpose, kuriose remontas jau senokai baigtas, ir baigiant "ypatingai svarbiose" vietose, pvz. kuri laika gostauto gatveje prie seimo (4 juostos ir nykus eismo intensyvumas) kabejo apribojimas 40 - nx jis ten tikriausiai niekas negaletu paaiskinti. btw, dar zasada savo knygu serijoje rase apie beprasmiu ribojimu zala eismo saugumui, o tai buvo 197x metais. "dpi" <dpi@no.mail> wrote in message news:k3envq$k1q$1@trimpas.omnitel.net... > Kad nelabai ir imanoma normaliai padaryti. Tikrai saugu +20kmh, jei > patyres/susikaupes vairuotojas, geras oras, neintensyvus eismas. Bet > zenklai parinkti ivairiems vairuotojams, ivairioms salygoms. > Taip ir gaunasi, geriau grieztesnis ribojimas ir mazesnes baudos. Be to > akylas vairuotojas reciau ir uzsirauna ant policijos, nei zioplys. Jei dar > policija dirbtu naudingai - gaudytu atsizvelgdami i salygas (pavojingos > vietos, pavojingas virsijimas), o ne is krumu tiesiojoje kur nera eismo. >