Tai visi gaminimo pabaigos 806/ ulysse/ zeta/ evasion turejo hdi/jtd 8v. Tik primenu, buvo leidziami ir su 16v. -- "Ash" <esmitas@mailg.com> wrote in message news:k3rj24$iiu$1@trimpas.omnitel.net... > O, čia svarbi info. Nes buvau bepradedąs į naujesnius dairytis. > O kokiose mašinose realizuotas hdi 8v variklis ? Ieškau miniveno su 6-7 > vietoms. > > "Pagonis" wrote in message news:k3rfbr$epb$1@trimpas.omnitel.net... > > Tiesos yra. Atnaujintas modelis (807vs806 etc) didesnis, sunkesnis, > rajesnis, gal ten sosnines durys bus elektrines, bet varikliai > problematiskesni, ir nzn kaip su vaziuoklem. Naujesnis man visiskai > nelipo. > Uz tokius pinigus butu galima paimti paskutiniu metu gera hdi 8v. Vienas > nepatogumas, kad priekinis sarnyras restauruojasi arba keiciasi su sake ir > sarnyro pirsta reikia gerai priverzti, kad stupicos neismaltu. > > -- > "Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message > news:k3qhfi$26b$1@trimpas.omnitel.net... >>> Į ką siūlytumėt dairytis- Fiat Ulysse, Puegot 807 ar Renault Espace? >> >> Siulyciau dairytis i P806/Evasion/Ulysse/Zeta, t.y. i senesniji modeli. >> Uz 10kLt iseis gero stovio veliausiuju gamybos metu. >> Patvari neproblematiska masina. >> O jei domina P807/C8/Ulysse/Phedra, t.y. naujesnis modelis, tai uz 10kLt >> gausis nuvarytas egzempliorius, be to liaudis kalba, kad iki facelifto >> ('02-'06) turejo daug bugu. Po facelifto ('06-) i tavo biudzeta niekaip >> netelpa. >> >