Tema: Re: Renaul Espace vs. Fiat Ulysse
Autorius: aroone
Data: 2012-09-25 11:20:40
Taip.
Minejau. Su intencija, jog gal geriau privengti EV2 "uz 10kLT".
Arba nusipirkus toki, iskart keisti paskirstymo dirza bei numatyti daznesni 
jo keitimo intervala (90kkm vs 120-160kkm)

O jei skaitei atidziai, minejau, jog "HDi varikliai patys is saves nera 
problematiski". Ankstyvuju egzemplioriu (ypac '02. '03-'04 netaip jau 
baisiai) problematiska buvo variklio periferija - FAP slegio davikliai, 
EGR'ai. O taip pat ant variklio varvantis vanduo (vyresneliams servisuose 
buvo montuojamos papildomos apsaugos, nuo berods '05 problema isspresta jau 
gamykloje)

"Pagonis"  wrote in message news:k3rn87$n6m$1@trimpas.omnitel.net...

Tai pats zinai ir minejai purkstukus. Gerai, jei viskas gerai, bet jei kas
ne taip- ir rukai su plaktuku ir kerstu rankose :)


-- 
"aroone" <nothing@to.say> wrote in message
news:k3rkih$k5c$1@trimpas.omnitel.net...
>
>
> "Pagonis"  wrote in message news:k3rfbr$epb$1@trimpas.omnitel.net...
>
>> bet varikliai problematiskesni, ir nzn kaip su vaziuoklem.
>
> Problematiskesni uz ka? Turetam 2.2 benzinui prie ~150kkm buvo keistas 
> vienas purkstukas. Turimam 100kw HDi prie variklio nekisti nagai 
> (150kkm+). Kolegos 2.2 HDi, su veik 300kkm, vis dar su gimtosiomis 
> pakaitinimo zvakemis.
>
> Galineje vaziuokleje nera kam gesti. Originalus priekiniai sarnyrai ex 
> autobusui buvo pakeisti prie ~160kkm. Dabartiniam - prie ~110kkm. 
> "Italiski" bei restauruoti laiko ~30kkm.
>
> A.
>
>
>