Taip. Minejau. Su intencija, jog gal geriau privengti EV2 "uz 10kLT". Arba nusipirkus toki, iskart keisti paskirstymo dirza bei numatyti daznesni jo keitimo intervala (90kkm vs 120-160kkm) O jei skaitei atidziai, minejau, jog "HDi varikliai patys is saves nera problematiski". Ankstyvuju egzemplioriu (ypac '02. '03-'04 netaip jau baisiai) problematiska buvo variklio periferija - FAP slegio davikliai, EGR'ai. O taip pat ant variklio varvantis vanduo (vyresneliams servisuose buvo montuojamos papildomos apsaugos, nuo berods '05 problema isspresta jau gamykloje) "Pagonis" wrote in message news:k3rn87$n6m$1@trimpas.omnitel.net... Tai pats zinai ir minejai purkstukus. Gerai, jei viskas gerai, bet jei kas ne taip- ir rukai su plaktuku ir kerstu rankose :) -- "aroone" <nothing@to.say> wrote in message news:k3rkih$k5c$1@trimpas.omnitel.net... > > > "Pagonis" wrote in message news:k3rfbr$epb$1@trimpas.omnitel.net... > >> bet varikliai problematiskesni, ir nzn kaip su vaziuoklem. > > Problematiskesni uz ka? Turetam 2.2 benzinui prie ~150kkm buvo keistas > vienas purkstukas. Turimam 100kw HDi prie variklio nekisti nagai > (150kkm+). Kolegos 2.2 HDi, su veik 300kkm, vis dar su gimtosiomis > pakaitinimo zvakemis. > > Galineje vaziuokleje nera kam gesti. Originalus priekiniai sarnyrai ex > autobusui buvo pakeisti prie ~160kkm. Dabartiniam - prie ~110kkm. > "Italiski" bei restauruoti laiko ~30kkm. > > A. > > >