Tema: Re: Universalas iki 6KLT
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-10-08 17:55:37
o jei paimt senąjį viensdevyni tėdėy, tai variklis 700, siurblys 400, 
turbina gal 400. Ir kas ten brangaus?

On 2012.10.08 16:52, Giedriusf wrote:
> On Mon, 08 Oct 2012 16:39:34 +0300, sharkius <user@example.net> wrote:
>
>
> Cia teisybe. Ale ieskojau benzo vien todel, kad paciam daug paprasciau
> suremontuot negu dyzeli. Nes dyzeliai turi ne maziau davikliu,
> jutikliu, bibikliu, kuriu kiekvienas jauciasi uz save svarbesnis...
> Plius kuro siurbliai uz melejona
> Turiu patirties su d4d dyzeliu, kurio is viso niekas remontuot neima.
> taip, vaziuoja, uzsikuria, ale va ima ir netraukia. vabsce. Itarimas
> ant davikliu, jutikliu, bibikliu, ale pabandymas ar pades kainuoja
> 700ltl. pabandem. Nepadejo. Toliau rukom vini.
> Kitas variantas - kazkoks senas triperis mitsubishi. dyzelis. leke
> leke, ir pyst kuro siurblys nuleke. 2000ltl. Kazkoks idomus variantas
> pasirode, ne visur toks buna. masina praktiskai pigesne uz ta siurbli.
> kaimynai taksistai is backu pilsto dyzeliuka i savo taxi masinas. Kas
> metai pasikeicia po siurbli. Pilsto toliau. Jie taip ekonomija
> suvokia.
> Man irgi beda buvo - bevaziuojant pyst be em ve ir uzgeso. Kuro
> siurblys uzsilenke. Taikos prospekte 100ltl , vel lekia kaip naujas.
> Is visu turetu masinu (visos benzai, askona, mazda 626, astra 1.4,
> astra 1.8, bmw trys vienetai, probe, dar kazkas gal nepamenu) sukista
> budavo mazdaug stuke litu per pirma savaite nusipirkus. Toliau
> keiciamos kaladeles, tepalai ir kitos dylancios detales. kadangi
> aplink pilna dyzelistu, turiu su kuo palygint islaidas. Ir nesigauna
> man skaiciuojant jokios ekonomijos.
> ai, masinos mano nevisos ekonomijai skirtos. Yra parke ir v12 motoros,
> tai ten niekas ir neiesko taupumo.
>
>
>
>
>
>> On 2012.10.08 16:08, Renookas wrote:
>>>
>>>
>>> "svyt"  parašė naujienų news:k4u874$djg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>>> Juolab kad ir vartojimas dyzelines masinos yra
>>>> brangesnis nei senuko benzo
>>>
>>> nesutinku su situ teiginiu, dar plius  dizelio likvidumas gerokai didesnis.
>>>
>>> Gali sutikti, gali nesutikti, deja eksploatacija remonto prasme dyzelio
>>> brangesne
>>
>>
>> Vyrai, biski skiedziat, apie koki brangu remonta kalba, kai masina
>> kainuoja 3-5klt????? jei jau kazkas brangaus sugedo, tai kazin ar ten
>> beverta tiek dyzeliui tiek bendzui remontuot. ir kazin ar detaales
>> tokiem grabam kosmosus kainuoja. Juo labiau jei dyzelis sunkiau ar
>> lengviau uzsikuria, tai dazniausiai vaziuoja kol neuzgesini, tuo tarpu
>> saudantys ciaudantys besisiurbiantys bendzai ar dujos turi kruvas
>> megstanciu oksiduotis, ar saip neveikt davikliu, jutikliu, bibikliu,
>> kuriu kiekvienas jauciasi uz save svarbesnis...