o jei paimt senąjį viensdevyni tėdėy, tai variklis 700, siurblys 400, turbina gal 400. Ir kas ten brangaus? On 2012.10.08 16:52, Giedriusf wrote: > On Mon, 08 Oct 2012 16:39:34 +0300, sharkius <user@example.net> wrote: > > > Cia teisybe. Ale ieskojau benzo vien todel, kad paciam daug paprasciau > suremontuot negu dyzeli. Nes dyzeliai turi ne maziau davikliu, > jutikliu, bibikliu, kuriu kiekvienas jauciasi uz save svarbesnis... > Plius kuro siurbliai uz melejona > Turiu patirties su d4d dyzeliu, kurio is viso niekas remontuot neima. > taip, vaziuoja, uzsikuria, ale va ima ir netraukia. vabsce. Itarimas > ant davikliu, jutikliu, bibikliu, ale pabandymas ar pades kainuoja > 700ltl. pabandem. Nepadejo. Toliau rukom vini. > Kitas variantas - kazkoks senas triperis mitsubishi. dyzelis. leke > leke, ir pyst kuro siurblys nuleke. 2000ltl. Kazkoks idomus variantas > pasirode, ne visur toks buna. masina praktiskai pigesne uz ta siurbli. > kaimynai taksistai is backu pilsto dyzeliuka i savo taxi masinas. Kas > metai pasikeicia po siurbli. Pilsto toliau. Jie taip ekonomija > suvokia. > Man irgi beda buvo - bevaziuojant pyst be em ve ir uzgeso. Kuro > siurblys uzsilenke. Taikos prospekte 100ltl , vel lekia kaip naujas. > Is visu turetu masinu (visos benzai, askona, mazda 626, astra 1.4, > astra 1.8, bmw trys vienetai, probe, dar kazkas gal nepamenu) sukista > budavo mazdaug stuke litu per pirma savaite nusipirkus. Toliau > keiciamos kaladeles, tepalai ir kitos dylancios detales. kadangi > aplink pilna dyzelistu, turiu su kuo palygint islaidas. Ir nesigauna > man skaiciuojant jokios ekonomijos. > ai, masinos mano nevisos ekonomijai skirtos. Yra parke ir v12 motoros, > tai ten niekas ir neiesko taupumo. > > > > > >> On 2012.10.08 16:08, Renookas wrote: >>> >>> >>> "svyt" parašė naujienų news:k4u874$djg$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>> Juolab kad ir vartojimas dyzelines masinos yra >>>> brangesnis nei senuko benzo >>> >>> nesutinku su situ teiginiu, dar plius dizelio likvidumas gerokai didesnis. >>> >>> Gali sutikti, gali nesutikti, deja eksploatacija remonto prasme dyzelio >>> brangesne >> >> >> Vyrai, biski skiedziat, apie koki brangu remonta kalba, kai masina >> kainuoja 3-5klt????? jei jau kazkas brangaus sugedo, tai kazin ar ten >> beverta tiek dyzeliui tiek bendzui remontuot. ir kazin ar detaales >> tokiem grabam kosmosus kainuoja. Juo labiau jei dyzelis sunkiau ar >> lengviau uzsikuria, tai dazniausiai vaziuoja kol neuzgesini, tuo tarpu >> saudantys ciaudantys besisiurbiantys bendzai ar dujos turi kruvas >> megstanciu oksiduotis, ar saip neveikt davikliu, jutikliu, bibikliu, >> kuriu kiekvienas jauciasi uz save svarbesnis...