nu blin, vazineju tik grabais, turejau daug benzininiu, visom teko lyst i varikli- nuo voztuvu gumyciu iki alkuninio slifavimo, kiek turejau dizeliu ne vienam neteko isiminet variklio, max prakirtus karteri keiciau tepalo siurbli, kitom net voztuvu dangtelio nesu nuemes. kas ten brangiaus? nereikia nei laidu, nei zvakiu, bobinu keitinet, kuro filtra (ir akuma) rudeni abejom reikia pasikeist. Dizeliu remontas tau kaip meistrui atrodo brangesnis, kadangi ju daugiau, ju galbut atvaziuoja daugiau, ir susidaro ispudis kad nieko gero, bet reik nepamirst, jog ji remontuot tenka kur kas reciau, kur kas retesniam savininkui, dazna masina tarnauja trumpiau (surudija, moraliskai pasensta) nei kas nors pasidaro tam dizeliui. -- vyt/ / vw kombi od. variant (Dizelis) vw golf II (Dizelis) "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message news:k4uj83$teh$1@trimpas.omnitel.net... > > > "svyt" parašė naujienų news:k4u874$djg$1@trimpas.omnitel.net... > >>Juolab kad ir vartojimas dyzelines masinos yra >> brangesnis nei senuko benzo > > nesutinku su situ teiginiu, dar plius dizelio likvidumas gerokai > didesnis. > > Gali sutikti, gali nesutikti, deja eksploatacija remonto prasme dyzelio > brangesne