kokius konkreciai modelius dezes defektas liecia nezinau, pas mane Legacyje 99 metu jis buvo, tai gal ir Legacy ir Outback automatus liecia, nezinau. Masina man tvarke Gedas is Subaritos, tai jis ir sake, kad ten kazkokia nedadielka yra - kiek atsimenu kazkokius ziedukus reikia kitokius deti, nes tepalo spaudimas nesusidaro ir deze ijungus i D padeti masina nepradeda vaziuoti, stovi lyg ant laisvo butu. Bet cia jau miglotai pamenu, nesigilinau i ta reikala, esme kad sutvarke ir nuo to laiko viskas gerai. "G.Z" <giedrius@neturiu.lt> wrote in message news:k5e6ip$bun$1@trimpas.omnitel.net... > tai jai ne 2,5 outback lieka tik 3,0 variantas. Man galvoju ir 2,5 uzteks. > Seip linkstu link outbacko, o tai dezes defekta turi tik outback? kazkaip > neteko girdeti. > > "Arasd" wrote in message news:k5dt21$48u$1@trimpas.omnitel.net... > > Beveik keturi metai turiu minima Legacy modeli su 2,5 motoru, pakolkas su > juo viskas OK. Teko girdeti, kad sie motorai nera patvarus del galvos > tarpines, bet man dar jokiu problemu nepasireiske. Siaip aparatas super, > sekanti karta imciau Subaru, bet Legacy-outback modeli, ne su 2,5 motoru, > ne > su pneumatine vaziuokle ( pneumoamortikai tokiu metu masinai jau mirsta, > nauji labai brangus o devetu sunku rasti ), ne automata ( sitas modelis > turi > automato gamyklini defekta, kuris taisomas perrenkant deze, po to defektas > nebesikartoja). >