priesfeisliftinis 3D su 1.4 + mechanika, rida gal kokiu 165'000 (aisku, atsukta maziausiai 300'000, nes pirktas is niufsu perekupo su snipu, bet po to vazinejama sakiningai): pliusai: 1. remonto reikia minimaliai (zr. rida), o ko prireikia - kainos dziugina, 2. nekencia nuo korozijos, 3. sanaudos neliudina (8 ltr. vazinejant beveik vien piko metu, alyvos keiciasi nedaug, gumos populiariu matmenu), 4. nekrenta i akis, 5. apziuri nauja civic'a ir pasidziaugi, kad turi ne ji, o 7 gen. - pastarasis surinktas way geriau. minusai: 1. sukimo momentas net 125 Nm! bet kadangi japonu 1.4 valina kaip 1.5, tai greziant siek tiek vaziuoja, 2. kai dregna rasoja langai (filtras ok, niekur vandens neleidzia, bet vistiek rasoja), 3. garso izoliacija galetu buti geresne, 4. ziema be sildomu sedyniu butu liudesys (kaip rasiau, vazinejama nedaug), 5. gilios idiotisko sedyniu atlenkimo budo tradicijos, 6. plente prie stipraus soninio vejo tai jau juntama, 7. keturiese vaziuojant tai stipriai jauciasi, speju kad lipant i seskines kalna jau verta issijungti a/c :) trumpai: ne madingas, bet ir nepasenes automobilis miestui ir priemiesciui. del vietos nesiimu komentuoti, bet matyt akivaizdu, kad perkant kompakta tiketis dvieju papildomu atlenkiamu sedyniu ir bagazines saldytuvui pervezti neverta. yra dar toks momentas, kaip pavaru perjungimo svirtis: man ok, naudotojui ok, bet sako yra tokiu, kurie nepripranta (cia kaip tokia yaryje su prietaisu skydeliu - viskas matosi, bet kai kas paprasciausiai nepripranta). "Daliokas" <nomail@nomail.com> wrote in message news:k5jcrp$9gt$1@trimpas.omnitel.net... > Aloha, > > Na kolegos automobilistai pasakokit pliusus ir minusus 7 kartos > (2001-2005) Civic'u. > > Ačiū > Daliokas >