Kiek teko naudotis Cady. Tai del silumos tikrai tragedija. Prie -25 jau susilusi masina ant laisvu vesta ir salone darosi salta. Tenka gaza laikyti paspausta. Bendrai imant keleivinis Cady pasirode is bedos pakenciamas, o krovininis perkamas jei labai nemyli darbuotoju - garso izoliacijos nera, netraukia, nesyla ir t.t. Is kitos puses vienintele rimta patikimumo problema ka pamenu - subyrejusi greiciu deze vienam is kruvos. "Senator" <marius.viduginis@elekta.lt> wrote in message news:kdbgj7$nf9$1@trimpas.omnitel.net... > Darboviete gavo naujus caddy. Matyt pigiausius paeme, suprantama. Px , kad > apdaila baigiasi jau uz priekiniu sedynium toliau vos ne instaliacija > matosi (5-ietis keleivinis cadis cia, ne krovininis). Bet vienas dalykas > pribloske, vaziuojant kely, kai variklio darbine temp. ~90o, galingiau > ijungus sildyma (nereikia net max.), variklio temperatura nukrenta labai > greit ir ima pusti salta ora (saltesni). Cia normalu? Tai kas bus kai > atsals iki -20? Taip pat su saltos sildymu, nuvaziuojant iki darbo ~10km, > temp. rodykle net nesujuda... > Gali buti, kad cia pietu salims pritaikyti cadziai ar taip nebuna? >