Tema: Re: Auto dyleriams (VW)
Autorius: Fanas
Data: 2013-01-19 20:02:25
darbe pajame berlingo vadybai - visi gausiai patenkinti, jokiu problemu...
"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:kdehrm$15m$1@trimpas.omnitel.net...
>o tai kokį renault kengą tai jau perki iš meilės?
> 
> Kas dėl šilimo, tai bet kuris dyzelis prie -25C vėsta stovėdamas vietoj
> 
> On 2013.01.19 17:58, MMM wrote:
>> Kiek teko naudotis Cady. Tai del silumos tikrai tragedija. Prie -25 jau
>> susilusi masina ant laisvu vesta ir salone darosi salta. Tenka gaza laikyti
>> paspausta. Bendrai imant keleivinis Cady pasirode is bedos pakenciamas, o
>> krovininis perkamas jei labai nemyli darbuotoju - garso izoliacijos nera,
>> netraukia, nesyla ir t.t. Is kitos puses vienintele rimta patikimumo
>> problema  ka pamenu - subyrejusi greiciu deze vienam is kruvos.
>>
>> "Senator" <marius.viduginis@elekta.lt> wrote in message
>> news:kdbgj7$nf9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Darboviete gavo naujus caddy. Matyt pigiausius paeme, suprantama. Px , kad
>>> apdaila baigiasi jau uz priekiniu sedynium toliau vos ne instaliacija
>>> matosi (5-ietis keleivinis cadis cia, ne krovininis). Bet vienas dalykas
>>> pribloske, vaziuojant kely, kai variklio darbine temp. ~90o, galingiau
>>> ijungus sildyma (nereikia net max.), variklio temperatura nukrenta labai
>>> greit ir ima pusti salta ora (saltesni). Cia normalu? Tai kas bus kai
>>> atsals iki -20? Taip pat su saltos sildymu, nuvaziuojant iki darbo ~10km,
>>> temp. rodykle net nesujuda...
>>> Gali buti, kad cia pietu salims pritaikyti cadziai ar taip nebuna?
>>>
>>
>>
>