darbe pajame berlingo vadybai - visi gausiai patenkinti, jokiu problemu... "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:kdehrm$15m$1@trimpas.omnitel.net... >o tai kokį renault kengą tai jau perki iš meilės? > > Kas dėl šilimo, tai bet kuris dyzelis prie -25C vėsta stovėdamas vietoj > > On 2013.01.19 17:58, MMM wrote: >> Kiek teko naudotis Cady. Tai del silumos tikrai tragedija. Prie -25 jau >> susilusi masina ant laisvu vesta ir salone darosi salta. Tenka gaza laikyti >> paspausta. Bendrai imant keleivinis Cady pasirode is bedos pakenciamas, o >> krovininis perkamas jei labai nemyli darbuotoju - garso izoliacijos nera, >> netraukia, nesyla ir t.t. Is kitos puses vienintele rimta patikimumo >> problema ka pamenu - subyrejusi greiciu deze vienam is kruvos. >> >> "Senator" <marius.viduginis@elekta.lt> wrote in message >> news:kdbgj7$nf9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Darboviete gavo naujus caddy. Matyt pigiausius paeme, suprantama. Px , kad >>> apdaila baigiasi jau uz priekiniu sedynium toliau vos ne instaliacija >>> matosi (5-ietis keleivinis cadis cia, ne krovininis). Bet vienas dalykas >>> pribloske, vaziuojant kely, kai variklio darbine temp. ~90o, galingiau >>> ijungus sildyma (nereikia net max.), variklio temperatura nukrenta labai >>> greit ir ima pusti salta ora (saltesni). Cia normalu? Tai kas bus kai >>> atsals iki -20? Taip pat su saltos sildymu, nuvaziuojant iki darbo ~10km, >>> temp. rodykle net nesujuda... >>> Gali buti, kad cia pietu salims pritaikyti cadziai ar taip nebuna? >>> >> >> >