nu su autobusu tai gal nu nafig, kad ir kokie geri jie butu. Traukinys man patinka kad gali be problemu kavos/alaus isgerti, laptopa yra kur pasideti pabrauzinti, I tulika/vagona-restorana nueiti, didesne tashe ner problemu pasideti. Autobuse - tas pats kas automobilyj, tik su kruva minusu iskaitant nemokama istroskinima savo sultyse ir vienu pliusu - barankos paciam nereikia laikyt. Nebutu auto ir traukiniu - vaziuociau, bet apie tai net galvoti nesinori. Norisi galvoti apie lektuva vilnius-palanga, dar nesenai buvo, 130lt berods - man toks variantas labai patrauklus atrodo. "911" parašė naujienų news:kos9kg$i61$1@trimpas.omnitel.net... tai nieks nesako kad dziaugsmas. bet kai nera alternatyvu vistik gal geriau nei sedet per dienas 50m2 bute :) aftobusai irgi veza, tik su tuo dviraciu ten vel kruva niuancu, reik atitinkamo kolektyvo, su seima toli ten nenuvaziuosi ;) "Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:kos8r1$h7a$1@trimpas.omnitel.net... > viena pagrindiniu prezasciu del kuriu as nemegstu lankytis pajuryj - tai kad iki jo reikia 2x300km > (=~8h sumoj) laikyti baranka, kas viena savaitgalio diena pavercia I darbo. Ir todel dziaugiausi > kai > LG pradejo paskelbe kad veza gelezinkeliais ir dviracius - vis galvoju kad reikia imt dviracius, > sest I traukini ir traukt I vakarus, ale vis dar neprisiruosem. > > > "911" parašė naujienų news:kos8dd$goi$1@trimpas.omnitel.net... > > nerodiklis nei vienas. > as surasiau labai realius skaiciukus. > Jei tave istreme emigracijon ir apart darbo, kompiuterio ir lovos daugiau nieko neesi gyvenime > mates, tai gyvenk ir dziaukis. > Normalus aktyvus zmones gyvena absoliuciai kitaip, ir kad ir tos pacios 2-3h davaziuot iki pajurio > paprikolu - yra visiskai pohui. Cia "vairuotojo" trauma nebent klimaksiniem uzsikompleksavusiems > darboholikams. >