Sveiki, Nemažai gamintojų daro mašinas su "tokiais pat" varikliais (pvz. VW 1,9tdi, 2,0tdi, Audi 3,0tdi, Volvo 2,4D, BMW dyzeliniai 3l, t.t.), kurie skiriasi galingumu, tačiau ar be kompo programavimo yra kokių nors "hardwarinių" skirtumų (tipo sankaba, greičių dėžė ar kažkas pan.)? Konkrečiu atveju rūpi Audi A6 C7 3,0TDI 150kW (204AG) ir tokia pat tik 180kW (245AG). Skaičiau literatūroje kad yra atvejų kai skiriasi turbinos (jų skaičius) - BMW būna su dviem ar trim turbinom, audi yra motorų su viena ar dviem turbinom (pvz minėtas 3,0tdi 245AG ir 313AG), tada akivaizdu. Spaudoje ir "gatvėje" girdėjau gan daug ir įvairių nuomonių apie "čipavimą" ir to proceso blogį ar gėrį (info gan tendencinga, priklausomai nuo stovyklos). Audi centras nuo konkretaus atsakymo susilaikė :/ Šiuo momentu mane domina ar A6 3,0TDI 204AG perprogramavus kompą (ar pakeitus kitu) gautųsi pilnavertis 245AG variantas (t.y. patikimumas, resursas ir k.t. parametrai nebūtų aukojami dėl tų 41 arklių). Gal kas susidūrėte su panašiu "rūpesčiu"? Vidas