Tema: Re: "Tas pats variklis" tik skirtingo galingumo. Ar yra hardwarinių skirtumų?
Autorius: rl
Data: 2013-07-04 18:14:41
Nu pvz. SAAB 9-5 B205E variklis, standartas 110 kW, bet pats gamintojas 
parduoda oficialu kit'a (naujas kompas + 4 zvakes), kuri susidejus gauni 
141 kW (vietoj bazinio 0.4 bar slegio, pradeda padoru slegi turbinos 
valdymas praleidineti).

On 2013.07.04 00:49, Vidas wrote:
> Sveiki,
>
> Nemažai gamintojų daro mašinas su "tokiais pat" varikliais (pvz. VW
> 1,9tdi, 2,0tdi, Audi 3,0tdi, Volvo 2,4D, BMW dyzeliniai 3l, t.t.), kurie
> skiriasi galingumu, tačiau ar be kompo programavimo yra kokių nors
> "hardwarinių" skirtumų (tipo sankaba, greičių dėžė ar kažkas pan.)?
> Konkrečiu atveju rūpi Audi A6 C7 3,0TDI 150kW (204AG) ir tokia pat tik
> 180kW (245AG).
>
> Skaičiau literatūroje kad yra atvejų kai skiriasi turbinos (jų skaičius)
> - BMW būna su dviem ar trim turbinom, audi yra motorų su viena ar dviem
> turbinom (pvz minėtas 3,0tdi 245AG ir 313AG), tada akivaizdu. Spaudoje
> ir "gatvėje" girdėjau gan daug ir įvairių nuomonių apie "čipavimą" ir to
> proceso blogį ar gėrį (info gan tendencinga, priklausomai nuo
> stovyklos). Audi centras nuo konkretaus atsakymo susilaikė :/ Šiuo
> momentu mane domina ar A6 3,0TDI 204AG perprogramavus kompą (ar pakeitus
> kitu) gautųsi pilnavertis 245AG variantas (t.y. patikimumas, resursas ir
> k.t. parametrai nebūtų aukojami dėl tų 41 arklių).
>
> Gal kas susidūrėte su panašiu "rūpesčiu"?
>
> Vidas