Nu pvz. SAAB 9-5 B205E variklis, standartas 110 kW, bet pats gamintojas parduoda oficialu kit'a (naujas kompas + 4 zvakes), kuri susidejus gauni 141 kW (vietoj bazinio 0.4 bar slegio, pradeda padoru slegi turbinos valdymas praleidineti). On 2013.07.04 00:49, Vidas wrote: > Sveiki, > > Nemažai gamintojų daro mašinas su "tokiais pat" varikliais (pvz. VW > 1,9tdi, 2,0tdi, Audi 3,0tdi, Volvo 2,4D, BMW dyzeliniai 3l, t.t.), kurie > skiriasi galingumu, tačiau ar be kompo programavimo yra kokių nors > "hardwarinių" skirtumų (tipo sankaba, greičių dėžė ar kažkas pan.)? > Konkrečiu atveju rūpi Audi A6 C7 3,0TDI 150kW (204AG) ir tokia pat tik > 180kW (245AG). > > Skaičiau literatūroje kad yra atvejų kai skiriasi turbinos (jų skaičius) > - BMW būna su dviem ar trim turbinom, audi yra motorų su viena ar dviem > turbinom (pvz minėtas 3,0tdi 245AG ir 313AG), tada akivaizdu. Spaudoje > ir "gatvėje" girdėjau gan daug ir įvairių nuomonių apie "čipavimą" ir to > proceso blogį ar gėrį (info gan tendencinga, priklausomai nuo > stovyklos). Audi centras nuo konkretaus atsakymo susilaikė :/ Šiuo > momentu mane domina ar A6 3,0TDI 204AG perprogramavus kompą (ar pakeitus > kitu) gautųsi pilnavertis 245AG variantas (t.y. patikimumas, resursas ir > k.t. parametrai nebūtų aukojami dėl tų 41 arklių). > > Gal kas susidūrėte su panašiu "rūpesčiu"? > > Vidas