Reikia į aliejų įpilt waitspirito 10% tūrio ir duot savaitę nusistovėt. Tada nupilt, paliekant ant dugno kokį 1/5, kuriame bus visas brudas. Nupiltą aliejų prafiltruot per 0,03 mm filtrą. Vasarą galima tiesiog maišyt aliejų su dyzeliu santykiu 50:50, vėsesniu oru su tokiu mišiniu jau gali nebesivesti. Jei daryt pašildymą ir bakų perjungimą - galima vestis ant dyzelio ir varikliui (ir aliejui) sušilus, persijungti į 80:20 aliejaus/dyzelio mišinį. Čia mano poros draugų, kurie realiai važinėja su aliejum, know-how. "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message news:kvik97$1cu$1@trimpas.omnitel.net... > Sumaste cia vienas personazas, kad nefig atidavinet panaudota alieju > kibirais, o reik pilt i '96 Patrol GR 2.8 > > Kaip tare, taip padare. Prakose per marle, ir supyle nepalaukes bent jau > kol nusistoves visokios siemkos su sezamais. Pirma diena ejo kai vejas, o > va po nakties pradejo neberinkt apsuku. Ko pasekoj seke filtro keitimas ir > kiek veliau siurblio perrinkimas pravalant. Ta proga buvo kiek pristabdyta > ir susimastyta, kad reik paieskot info kaip kiti daro. > > Va ir klausimas, ar verta pilt naudota rapsu alieju skiedziant kokiu nors > santykiu su dyzeliu be jokiu ten pasildymu ir jei jau verta, tai gal tinka > tam reikalui simpl senas pieno separatorius, kad atskirt bruda geriau? > > -- > eM > >