patarkit kolegos, kas ant Kauno turi devaisa ir moka teisingai sureguliuoti laivos eigos RPMus Mitsubisho varikliui (trilitrinis 6G72 berods, eina i Eclipses ir pan...). Pakeiciau laisvos eigos vaoztuva su motoriuku (sudegus viena apvija buvo), ir nuskaiciau kad reikia dabar nauja sukalibruoti su MB991502 Scantool'u kuris supranta (MUT-II). Su varztu pasireguliavau, bet matyt tas varikliukas bando sukompensuot varzta tai keistai te su apsukom gaunasi jam. Uzkurus, kol variklis saltas, kaip ir OK, palaiko apie 1800, uzsiles nukrenta iki 750 RPM. Bet gaves apkrovos (kad ir peciuko ventiliatoriu pajungus) vel pakyla apsukos, ir pakyla per daug. Isivaizduoju, kad laisvos eigos voztuvas skirta kompensuoti papildoma apkrova kad nekristu RPMai, bet kaip ir turetu juos palaikyti ties nominalu (700 +- 50 RPM) o ne sukelti iki 1200-1500. Tai gal jis ten atsidaro per daug ar kas ir del to reikia kalibruoti... Nu zodziu pagal manuala reik, o kas ta gali teisingai padaryt patarkit :)