Tema: Re: Laisvos eigos regulaivomas
Autorius: Shadowed
Data: 2013-08-26 18:08:44
Nu jei kartais netingesi uzmesk aki...

"[nemielas]"  parašė naujienų news:kvfptd$smn$1@trimpas.omnitel.net...

jei šriūbą judino jau kažkas - greičiausiai nepakaks. senesniam motorui tai 
MUT'o reikėjo tik apsukas matyt - ten paprastai užtrumpindavai vienoj 
vietoj, pasukalioji varžtą, užmeti akį į apsukas ir done. šitam po ranka 
neturiu infos, bet gali būti jau gudriau


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:kvfp64$s53$2@trimpas.omnitel.net...
> lochu irgi nereikia prileist prie varžto :)
>
> nėra taip, kad reikėjo su nauju LEV'u kurį laiką pasivažinėt nejudinant
> varžto ir variklio ECU būtų susiadaptavęs?
>
> 8/26/2013 5:24 PM, Shadowed rašė:
>> O vat ne as kisau jei ka...
>>
>> "kardanas"  parašė naujienų news:kvflcg$og4$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> o prie varzto reikejo nekisti nagu!
>>
>> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message
>> news:kvf8kh$9md$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ok, tuoj pabandysiu.
>>>
>>> "[nemielas]"  parašė naujienų news:kvf7vj$8u5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> nus tai pas Mitsubo atstova ant Kowno pasuk
>>>
>>>
>>> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message
>>> news:kvf5l6$6d9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> patarkit kolegos, kas ant Kauno turi devaisa ir moka teisingai
>>>> sureguliuoti
>>>> laivos eigos RPMus Mitsubisho varikliui (trilitrinis 6G72 berods, eina 
>>>> i
>>>> Eclipses ir pan...). Pakeiciau laisvos eigos vaoztuva su motoriuku
>>>> (sudegus
>>>> viena apvija buvo), ir nuskaiciau kad reikia dabar nauja sukalibruoti 
>>>> su
>>>> MB991502 Scantool'u kuris supranta (MUT-II). Su varztu
>>>> pasireguliavau, bet
>>>> matyt tas varikliukas bando sukompensuot varzta tai keistai te su
>>>> apsukom
>>>> gaunasi jam. Uzkurus, kol variklis saltas, kaip ir OK, palaiko apie
>>>> 1800,
>>>> uzsiles nukrenta iki 750 RPM. Bet gaves apkrovos (kad ir peciuko
>>>> ventiliatoriu pajungus) vel pakyla apsukos, ir pakyla per daug.
>>>> Isivaizduoju, kad laisvos eigos voztuvas skirta kompensuoti papildoma
>>>> apkrova kad nekristu RPMai, bet kaip ir turetu juos palaikyti ties
>>>> nominalu
>>>> (700 +- 50 RPM) o ne sukelti iki 1200-1500. Tai gal jis ten atsidaro 
>>>> per
>>>> daug ar kas ir del to reikia kalibruoti... Nu zodziu pagal manuala
>>>> reik, o
>>>> kas ta gali teisingai padaryt patarkit :)
>>>>
>>>
>>>
>