Nu jei kartais netingesi uzmesk aki... "[nemielas]" parašė naujienų news:kvfptd$smn$1@trimpas.omnitel.net... jei šriūbą judino jau kažkas - greičiausiai nepakaks. senesniam motorui tai MUT'o reikėjo tik apsukas matyt - ten paprastai užtrumpindavai vienoj vietoj, pasukalioji varžtą, užmeti akį į apsukas ir done. šitam po ranka neturiu infos, bet gali būti jau gudriau "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:kvfp64$s53$2@trimpas.omnitel.net... > lochu irgi nereikia prileist prie varžto :) > > nėra taip, kad reikėjo su nauju LEV'u kurį laiką pasivažinėt nejudinant > varžto ir variklio ECU būtų susiadaptavęs? > > 8/26/2013 5:24 PM, Shadowed rašė: >> O vat ne as kisau jei ka... >> >> "kardanas" parašė naujienų news:kvflcg$og4$1@trimpas.omnitel.net... >> >> o prie varzto reikejo nekisti nagu! >> >> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message >> news:kvf8kh$9md$1@trimpas.omnitel.net... >>> ok, tuoj pabandysiu. >>> >>> "[nemielas]" parašė naujienų news:kvf7vj$8u5$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> nus tai pas Mitsubo atstova ant Kowno pasuk >>> >>> >>> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message >>> news:kvf5l6$6d9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> patarkit kolegos, kas ant Kauno turi devaisa ir moka teisingai >>>> sureguliuoti >>>> laivos eigos RPMus Mitsubisho varikliui (trilitrinis 6G72 berods, eina >>>> i >>>> Eclipses ir pan...). Pakeiciau laisvos eigos vaoztuva su motoriuku >>>> (sudegus >>>> viena apvija buvo), ir nuskaiciau kad reikia dabar nauja sukalibruoti >>>> su >>>> MB991502 Scantool'u kuris supranta (MUT-II). Su varztu >>>> pasireguliavau, bet >>>> matyt tas varikliukas bando sukompensuot varzta tai keistai te su >>>> apsukom >>>> gaunasi jam. Uzkurus, kol variklis saltas, kaip ir OK, palaiko apie >>>> 1800, >>>> uzsiles nukrenta iki 750 RPM. Bet gaves apkrovos (kad ir peciuko >>>> ventiliatoriu pajungus) vel pakyla apsukos, ir pakyla per daug. >>>> Isivaizduoju, kad laisvos eigos voztuvas skirta kompensuoti papildoma >>>> apkrova kad nekristu RPMai, bet kaip ir turetu juos palaikyti ties >>>> nominalu >>>> (700 +- 50 RPM) o ne sukelti iki 1200-1500. Tai gal jis ten atsidaro >>>> per >>>> daug ar kas ir del to reikia kalibruoti... Nu zodziu pagal manuala >>>> reik, o >>>> kas ta gali teisingai padaryt patarkit :) >>>> >>> >>> >