o prie varzto reikejo nekisti nagu! "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message news:kvf8kh$9md$1@trimpas.omnitel.net... > ok, tuoj pabandysiu. > > "[nemielas]" parašė naujienų news:kvf7vj$8u5$1@trimpas.omnitel.net... > > nus tai pas Mitsubo atstova ant Kowno pasuk > > > "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message > news:kvf5l6$6d9$1@trimpas.omnitel.net... >> patarkit kolegos, kas ant Kauno turi devaisa ir moka teisingai >> sureguliuoti >> laivos eigos RPMus Mitsubisho varikliui (trilitrinis 6G72 berods, eina i >> Eclipses ir pan...). Pakeiciau laisvos eigos vaoztuva su motoriuku >> (sudegus >> viena apvija buvo), ir nuskaiciau kad reikia dabar nauja sukalibruoti su >> MB991502 Scantool'u kuris supranta (MUT-II). Su varztu pasireguliavau, >> bet >> matyt tas varikliukas bando sukompensuot varzta tai keistai te su apsukom >> gaunasi jam. Uzkurus, kol variklis saltas, kaip ir OK, palaiko apie 1800, >> uzsiles nukrenta iki 750 RPM. Bet gaves apkrovos (kad ir peciuko >> ventiliatoriu pajungus) vel pakyla apsukos, ir pakyla per daug. >> Isivaizduoju, kad laisvos eigos voztuvas skirta kompensuoti papildoma >> apkrova kad nekristu RPMai, bet kaip ir turetu juos palaikyti ties >> nominalu >> (700 +- 50 RPM) o ne sukelti iki 1200-1500. Tai gal jis ten atsidaro per >> daug ar kas ir del to reikia kalibruoti... Nu zodziu pagal manuala reik, >> o >> kas ta gali teisingai padaryt patarkit :) >> > >