Tema: Re: Laisvos eigos regulaivomas
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-08-26 17:36:52
lochu irgi nereikia prileist prie varžto :)

nėra taip, kad reikėjo su nauju LEV'u kurį laiką pasivažinėt nejudinant 
varžto ir variklio ECU būtų susiadaptavęs?

8/26/2013 5:24 PM, Shadowed rašė:
> O vat ne as kisau jei ka...
>
> "kardanas"  parašė naujienų news:kvflcg$og4$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o prie varzto reikejo nekisti nagu!
>
> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message
> news:kvf8kh$9md$1@trimpas.omnitel.net...
>> ok, tuoj pabandysiu.
>>
>> "[nemielas]"  parašė naujienų news:kvf7vj$8u5$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> nus tai pas Mitsubo atstova ant Kowno pasuk
>>
>>
>> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message
>> news:kvf5l6$6d9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> patarkit kolegos, kas ant Kauno turi devaisa ir moka teisingai
>>> sureguliuoti
>>> laivos eigos RPMus Mitsubisho varikliui (trilitrinis 6G72 berods, eina i
>>> Eclipses ir pan...). Pakeiciau laisvos eigos vaoztuva su motoriuku
>>> (sudegus
>>> viena apvija buvo), ir nuskaiciau kad reikia dabar nauja sukalibruoti su
>>> MB991502 Scantool'u kuris supranta (MUT-II). Su varztu
>>> pasireguliavau, bet
>>> matyt tas varikliukas bando sukompensuot varzta tai keistai te su
>>> apsukom
>>> gaunasi jam. Uzkurus, kol variklis saltas, kaip ir OK, palaiko apie
>>> 1800,
>>> uzsiles nukrenta iki 750 RPM. Bet gaves apkrovos (kad ir peciuko
>>> ventiliatoriu pajungus) vel pakyla apsukos, ir pakyla per daug.
>>> Isivaizduoju, kad laisvos eigos voztuvas skirta kompensuoti papildoma
>>> apkrova kad nekristu RPMai, bet kaip ir turetu juos palaikyti ties
>>> nominalu
>>> (700 +- 50 RPM) o ne sukelti iki 1200-1500. Tai gal jis ten atsidaro per
>>> daug ar kas ir del to reikia kalibruoti... Nu zodziu pagal manuala
>>> reik, o
>>> kas ta gali teisingai padaryt patarkit :)
>>>
>>
>>