lochu irgi nereikia prileist prie varžto :) nėra taip, kad reikėjo su nauju LEV'u kurį laiką pasivažinėt nejudinant varžto ir variklio ECU būtų susiadaptavęs? 8/26/2013 5:24 PM, Shadowed rašė: > O vat ne as kisau jei ka... > > "kardanas" parašė naujienų news:kvflcg$og4$1@trimpas.omnitel.net... > > o prie varzto reikejo nekisti nagu! > > "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message > news:kvf8kh$9md$1@trimpas.omnitel.net... >> ok, tuoj pabandysiu. >> >> "[nemielas]" parašė naujienų news:kvf7vj$8u5$1@trimpas.omnitel.net... >> >> nus tai pas Mitsubo atstova ant Kowno pasuk >> >> >> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message >> news:kvf5l6$6d9$1@trimpas.omnitel.net... >>> patarkit kolegos, kas ant Kauno turi devaisa ir moka teisingai >>> sureguliuoti >>> laivos eigos RPMus Mitsubisho varikliui (trilitrinis 6G72 berods, eina i >>> Eclipses ir pan...). Pakeiciau laisvos eigos vaoztuva su motoriuku >>> (sudegus >>> viena apvija buvo), ir nuskaiciau kad reikia dabar nauja sukalibruoti su >>> MB991502 Scantool'u kuris supranta (MUT-II). Su varztu >>> pasireguliavau, bet >>> matyt tas varikliukas bando sukompensuot varzta tai keistai te su >>> apsukom >>> gaunasi jam. Uzkurus, kol variklis saltas, kaip ir OK, palaiko apie >>> 1800, >>> uzsiles nukrenta iki 750 RPM. Bet gaves apkrovos (kad ir peciuko >>> ventiliatoriu pajungus) vel pakyla apsukos, ir pakyla per daug. >>> Isivaizduoju, kad laisvos eigos voztuvas skirta kompensuoti papildoma >>> apkrova kad nekristu RPMai, bet kaip ir turetu juos palaikyti ties >>> nominalu >>> (700 +- 50 RPM) o ne sukelti iki 1200-1500. Tai gal jis ten atsidaro per >>> daug ar kas ir del to reikia kalibruoti... Nu zodziu pagal manuala >>> reik, o >>> kas ta gali teisingai padaryt patarkit :) >>> >> >>