permečiau į o.a.binaries "mitsu idle how-to" šios dienos data. MUT'o tau reikės, kad fiksuoti laisvų visą tą xu...na vietoj. "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message news:kvfr1r$tk0$1@trimpas.omnitel.net... > Nu jei kartais netingesi uzmesk aki... > > "[nemielas]" parašė naujienų news:kvfptd$smn$1@trimpas.omnitel.net... > > jei šriūbą judino jau kažkas - greičiausiai nepakaks. senesniam motorui tai > MUT'o reikėjo tik apsukas matyt - ten paprastai užtrumpindavai vienoj > vietoj, pasukalioji varžtą, užmeti akį į apsukas ir done. šitam po ranka > neturiu infos, bet gali būti jau gudriau > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:kvfp64$s53$2@trimpas.omnitel.net... >> lochu irgi nereikia prileist prie varžto :) >> >> nėra taip, kad reikėjo su nauju LEV'u kurį laiką pasivažinėt nejudinant >> varžto ir variklio ECU būtų susiadaptavęs? >> >> 8/26/2013 5:24 PM, Shadowed rašė: >>> O vat ne as kisau jei ka... >>> >>> "kardanas" parašė naujienų news:kvflcg$og4$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> o prie varzto reikejo nekisti nagu! >>> >>> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message >>> news:kvf8kh$9md$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ok, tuoj pabandysiu. >>>> >>>> "[nemielas]" parašė naujienų news:kvf7vj$8u5$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> nus tai pas Mitsubo atstova ant Kowno pasuk >>>> >>>> >>>> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message >>>> news:kvf5l6$6d9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> patarkit kolegos, kas ant Kauno turi devaisa ir moka teisingai >>>>> sureguliuoti >>>>> laivos eigos RPMus Mitsubisho varikliui (trilitrinis 6G72 berods, eina >>>>> i >>>>> Eclipses ir pan...). Pakeiciau laisvos eigos vaoztuva su motoriuku >>>>> (sudegus >>>>> viena apvija buvo), ir nuskaiciau kad reikia dabar nauja sukalibruoti >>>>> su >>>>> MB991502 Scantool'u kuris supranta (MUT-II). Su varztu >>>>> pasireguliavau, bet >>>>> matyt tas varikliukas bando sukompensuot varzta tai keistai te su >>>>> apsukom >>>>> gaunasi jam. Uzkurus, kol variklis saltas, kaip ir OK, palaiko apie >>>>> 1800, >>>>> uzsiles nukrenta iki 750 RPM. Bet gaves apkrovos (kad ir peciuko >>>>> ventiliatoriu pajungus) vel pakyla apsukos, ir pakyla per daug. >>>>> Isivaizduoju, kad laisvos eigos voztuvas skirta kompensuoti papildoma >>>>> apkrova kad nekristu RPMai, bet kaip ir turetu juos palaikyti ties >>>>> nominalu >>>>> (700 +- 50 RPM) o ne sukelti iki 1200-1500. Tai gal jis ten atsidaro >>>>> per >>>>> daug ar kas ir del to reikia kalibruoti... Nu zodziu pagal manuala >>>>> reik, o >>>>> kas ta gali teisingai padaryt patarkit :) >>>>> >>>> >>>> >> >