nu jei čia apie pirmos kartos Sorento, tai toks jis ir parketnikas - rėminis kaip ne kaip, o dar va ir palėtintoją turi, ir abiejų tiltų priverstinį pajungimą "Tomas D.2" <mailsoc_trinti_@gmail.com> wrote in message news:kvnfia$q2a$1@trimpas.omnitel.net... > Nu aš su Sorento važiavau žiemą Druskininkuose miške keliuku, kur niekas > aišku nevalo. Padangos universalios, bet likę buvo šiai vasarai. Kadangi > kelias susiaurėjo, reikėjo važiuot, kol rasiu vietos apsisukt, bet nedidelėj > atodangoj susukau vairą, sniegas jautėsi kaip braukės po pilvu ir mašina > sėdo. Susijungiau abu tiltus, palėtinimą, šiek tiek pasukinėt teko vairą > kairėn/dešinėn kol išlipo ir viskas, palaimingai parvažiavau namo. Plius kad > ir parketnikas, bet aukščio tokio, kad nebesuku galvos kiek arti bortelio > statyt, o tai būdavo bėdų su Gonda irpriekiniu šiūpeliu/spoileriu. > Taip kad geriau tu imk normalią mašiną ar parketniką ir turėk bagažinėj > grandines su šiūpeliuku, nei ieškok kažkokio ale džipo, kurio prapuvusių > skylių nespėsi virint. >