buten taip - kai deginimas mieste, kai nukrenta deginimo temperatura - pradeda dumint, arba kai neuzkyla normali temperatura - tada ir dumina, autostradoi deginant - del aukstos temperaturos arba del greicio dumo nesimato, o mietse - dumina kai pakrenta dpf temperatura, nes degina prie 650degC, o dumina kazkur prie 400degC - isbandyta istestuota. Cia gaunas kaip rusisko takno dumu uzsklanda - kai ant ismetimo kolektoriaus puyrskia dyzeli Styra "sig" parašė naujienų news:l302op$bd3$1@trimpas.omnitel.net... 2013.10.07 17:08, Jonas Vingis rašė: > 2013-10-07 16:53, spakainas rašė: >> Per galinio vaizdo veidrodėlį ;] >> >> 2013.10.07 16:36, Jonas Vingis rašė: >>> Neprisipisinėju, šiaip įdomu - o kaip pamatyti, kad regeneracija >>> įsijungė? > > Dūmyti pradeda? dumyt nevisada pradeda, kartais buna, kad uzdumina tokiais vos ne baltais dumais kaip, kad antifriza degintu. Paskutini kart taip ir buvo, prie sviesaforo stoviu ir prasidejo regeneracija... veidrodelyje maciau uzh manes stovejusio akys buvo dideles, net atgal pavaziavo:) pagalvojo, kad dega:) bet daznaiusiai dumu kaip ir nebuna, gali pastebet is padidejusiu sanaudu stovint, iprastai kompas rodo iki 1L/h kai regeneruojas pradeda rodyt 4-5L/h na ir is kvapo, kadangi dusle ikaista gerokai tai atsiranda toks lyg svylancios gumos kvapas ________________ Astra 1.9cdti 88kw (vis dar su dpf)