> o pats negali pasiziuret su kabeliu katik po regeneracijos kiek procentu > rodo uzhsikimsima? na, kad but apie ka blevyzgavot newsuose: 1. Pribandziau visko, po regeneracijos/deginimo/plovimo rodo 0,00gr, t.y. tada kai pradeda kristi temperatura nuo 650degC zemyn - paveiksliukyje 20130915-Deginimas_DPF.jpg , deginimosi greitis yra apie 1gr/10km, uzmietsy deginimas isijungia nuo 19gr, mieste nuo 24gr, sauktukas su zinute skydelyje uzsidega nuo 30 gr, galia sumazina nuo 34gr - tada regeneracija tik per laida, nuo 100gr regeneracija su kompu paprastu budu nepasileids=zia. 2. Viena is bedau - volvo SW bug'as, uz kurio padaryma sostena praso $$$ daugiau nei kad dpf isoperavimas. Kas per bugas: kai slegis pasidaro neigiamas, t.y. -1 hpa ir maziau del softo klaidos rodo 65535hpa minus tiek kiek neigiamo, todel suodziu kaupimasis labai greitas - kaip tai atrodo - paveiksliukas 20130929-DPF_pressure_error_65536hpa.jpg - matosi kai slegis sokineja is 0 i 35535, kai uzsidaro egr - sito nepastebesi. Sensoriaus kalibravimas epadejo. Oficialiai pripazintas volvo bugas, del kurio per daznai isijungia regeneracija, dideja tepalo lygis, po ko auto "uzsigazuoja" 3. Lietuvoje nera jokiu privalumu ar turint euro4 - nei ekalogijos mokesciu, i miesto centra ivaziuot nedraudzia ir t.t. O kam mesti $$$ I bala, jei susitaupys ant kuroi sanaudu. Styra