Tema: Re: Kur Kaune isprogramuoja DPF?
Autorius: Darius Styra
Data: 2013-10-08 14:36:14
> o pats negali pasiziuret su kabeliu katik po regeneracijos kiek procentu 
> rodo uzhsikimsima?

na, kad but apie ka blevyzgavot newsuose:
1.   Pribandziau visko, po regeneracijos/deginimo/plovimo rodo 0,00gr, t.y. 
tada kai pradeda kristi temperatura nuo 650degC zemyn - paveiksliukyje 
20130915-Deginimas_DPF.jpg , deginimosi greitis yra apie 1gr/10km, uzmietsy 
deginimas isijungia nuo 19gr, mieste nuo 24gr, sauktukas su zinute skydelyje 
uzsidega nuo 30 gr, galia sumazina nuo 34gr - tada regeneracija tik per 
laida, nuo 100gr regeneracija su kompu paprastu budu nepasileids=zia.

2. Viena is bedau - volvo SW bug'as, uz kurio padaryma sostena praso $$$ 
daugiau nei kad dpf isoperavimas.  Kas per bugas:  kai slegis pasidaro 
neigiamas, t.y. -1 hpa ir maziau del softo klaidos rodo 65535hpa minus tiek 
kiek neigiamo, todel suodziu kaupimasis labai greitas - kaip tai atrodo - 
paveiksliukas 20130929-DPF_pressure_error_65536hpa.jpg - matosi kai slegis 
sokineja is 0 i 35535, kai uzsidaro egr - sito nepastebesi.  Sensoriaus 
kalibravimas epadejo.  Oficialiai pripazintas volvo bugas, del kurio per 
daznai isijungia regeneracija, dideja tepalo lygis, po ko auto "uzsigazuoja"

3. Lietuvoje nera jokiu privalumu ar turint euro4 - nei ekalogijos mokesciu, 
i miesto centra ivaziuot nedraudzia ir t.t.  O kam mesti $$$ I bala, jei 
susitaupys ant kuroi sanaudu.

Styra